Donderdag heb ik een jas gekocht. Hij zit helemaal goed, maar na 1 dag viel er al een knoop vanaf.. Ik heb wel een reserve dus ik dacht: die kan ik er proberen op te zetten. Gisteren is er dus nog een knoop afgevallen, die ben ik dus kwijt. Er is ook nog een scheurtje in de binnenkant van de jas gekomen toen ik iets wilde pakken in de schuur waarbij ik mijn armen omhoog moest doen. :x Ik vind dit wel zonde van een jas van 70 euro.. Zou ik nog terug kunnen gaan om hem te ruilen? Ik hoop dat ik dan ook een maat groter zou kunnen nemen omdat de jas meteen scheurde en omhoog kroop als ik mijn armen omhoog deed.. Iemand hier ervaring mee?
Je kunt in elk geval teruggaan omdat de kwaliteit om te huilen is. Dan moeten ze je daarvoor een oplossing bieden. Was het soms miss etam? Daar heb ik altijd problemen met de knopen aan de jassen.
Oke, ja ik wilde eigenlijk bellen, maar kan nergens een telefoonnummer vinden:S E-mailen kan wel, maar weet even niet hoe ik het het beste in een e-mail kan zeggen. Het is Zaza.
Ik denk dat het beter is om gewoon naar de winkel te gaan en het te laten zien. As je een email stuurt zullen ze toch hoogstwaarschijnlijk zeggen dat je naar de winkel moet gaan.
Oke, ja dan kan het pas weer donderdag. Die winkel is niet zo heel dichtbij en hoop dat ik hem dan nog kan ruilen..
Dan zou ik de winkel bellen en uitleggen dat de gaten er in vallen bij wijze van dan he en of je donderdag kunt komen omdat je daar nu geen tijd voor hebt, maar dan weten ze dat de klacht er al eerder was..
Het telefoonnummer kan ik nergens vinden. Op de site staat alleen dat je contact op kan nemen via e-mail.
Dan toch even mailen met de uitleg en dat je donderdag langs kan komen. Je hebt de bon nog wel? Binnen hoeveel dagen mag je ruilen?
Voor de knopen kun je idd heen gaan, maar voor het scheurtje weet ik niet aangezien je je jas te klein hebt gekocht, dan kun je dat soort dingen krijgen.
Heb ik al gedaan maar kan echt geen telefoonnummer vinden. Ik heb net een e-mail gestuurd, ik hoop dat ze snel wat laten horen.
Een e-mail sturen dan als je het nr niet kan vinden (staat hij ook niet in de gouden gids of het telefoonboek?) Ik had laatst een t shirt van mijn dochter gewassen (op de juiste manier) en toen vielen ALLE strass steentjes eraf. Hij was van Cool Cat maar ik mocht hem gewoon terug brengen zonder bon en kreeg mijn geld terug. Ik had het shirtje ruim een week in huis.