Zou ik deze jas nog kunnen ruilen..?

Discussion in 'De lounge' started by Fashion88, Apr 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Donderdag heb ik een jas gekocht. Hij zit helemaal goed, maar na 1 dag viel er al een knoop vanaf.. Ik heb wel een reserve dus ik dacht: die kan ik er proberen op te zetten. Gisteren is er dus nog een knoop afgevallen, die ben ik dus kwijt.
    Er is ook nog een scheurtje in de binnenkant van de jas gekomen toen ik iets wilde pakken in de schuur waarbij ik mijn armen omhoog moest doen. :x
    Ik vind dit wel zonde van een jas van 70 euro.. Zou ik nog terug kunnen gaan om hem te ruilen? Ik hoop dat ik dan ook een maat groter zou kunnen nemen omdat de jas meteen scheurde en omhoog kroop als ik mijn armen omhoog deed..
    Iemand hier ervaring mee?

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Je kunt in elk geval teruggaan omdat de kwaliteit om te huilen is. Dan moeten ze je daarvoor een oplossing bieden. Was het soms miss etam? Daar heb ik altijd problemen met de knopen aan de jassen.

3. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Oke, ja ik wilde eigenlijk bellen, maar kan nergens een telefoonnummer vinden:S E-mailen kan wel, maar weet even niet hoe ik het het beste in een e-mail kan zeggen.
    Het is Zaza.

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik denk dat het beter is om gewoon naar de winkel te gaan en het te laten zien. As je een email stuurt zullen ze toch hoogstwaarschijnlijk zeggen dat je naar de winkel moet gaan.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dit denk ik ook indd.

6. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Oke, ja dan kan het pas weer donderdag. Die winkel is niet zo heel dichtbij en hoop dat ik hem dan nog kan ruilen..

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dan zou ik de winkel bellen en uitleggen dat de gaten er in vallen bij wijze van dan he en of je donderdag kunt komen omdat je daar nu geen tijd voor hebt, maar dan weten ze dat de klacht er al eerder was..

8. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Het telefoonnummer kan ik nergens vinden. Op de site staat alleen dat je contact op kan nemen via e-mail.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dan toch even mailen met de uitleg en dat je donderdag langs kan komen. Je hebt de bon nog wel?
    Binnen hoeveel dagen mag je ruilen?

10. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Voor de knopen kun je idd heen gaan, maar voor het scheurtje weet ik niet aangezien je je jas te klein hebt gekocht, dan kun je dat soort dingen krijgen.

11. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Zoek eens op naam winkel en telefoonnummer via google.
    Meestal vind je het via die weg wel!

12. Fashion88

Fashion88 Actief lid

Mar 19, 2009
    345
    0
    0
    Heb ik al gedaan maar kan echt geen telefoonnummer vinden.
    Ik heb net een e-mail gestuurd, ik hoop dat ze snel wat laten horen.

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Een e-mail sturen dan als je het nr niet kan vinden (staat hij ook niet in de gouden gids of het telefoonboek?)
    Ik had laatst een t shirt van mijn dochter gewassen (op de juiste manier) en toen vielen ALLE strass steentjes eraf. Hij was van Cool Cat maar ik mocht hem gewoon terug brengen zonder bon en kreeg mijn geld terug. Ik had het shirtje ruim een week in huis.

Share This Page