Hallo dames Ik heb voor een bedrijf gewerkt als uitzendkracht, vanwege mijn zwangerschap hebben ze me vorige week ontslagen, ook al hebben ze dat niet gezegt ze kwamen met een vage smoes aanzetten. Ik heb een WW uitkering aangevraagd nou hoor ik dat ik net 2 weken te weinig gewerkt heb om daar recht op te hebben :x Ik blijf wel door zoeken naar werk dat zal nog moeilijk worden maarja.. Heeft iemand nog een advies voor mij wat ik nu nog kan doen om aan geld te komen of waar ik recht op heb want dit is toch belachelijk
Misschien heb je recht op een bijstandsuitkering, ik weet niet precies of dat nou via de gemeente of ook via het UWV gaat. Ligt ook heel erg aan wat je partner verdient enzo. Wel heel erg balen zeg! Heeft het uitzendbureau je contract beeindigd of de opdrachtgever?
ik heb inderdaad wel gekeken voor bijstand en dat is maar 450 euro voor een alleenstaande ouder, woon nl niet samen. de opdrachtgever zelf heeft het beeingigd en het uitzendbureau heeft op dit moment niets voor mij zeggen ze..
Wat een ratten heb je toch! Ik had het geluk dat ik in de zietewet zat toen ze zeiden dat ik teveel was. Ik kreeg toen 100% uitbetaald. Hoelang ben je al weg? Sta je nog ingeschreven bij het uitzendbureau? Anders kan je je ziek melden?