Nee hoor, absoluut niet op grond van wat er in je OP staat. Maar in het algemeen als een werkgever van je af wilt verzinnen ze wel iets, niet zo moeilijk.
Geef je gelijk dat je de status hebt verwijderd. De kans lijkt me klein dat je daarom ontslagen kunt worden, jij hebt immers geen invloed op wat anderen zeggen. Maar beter het zekere voor het onzekere!
Als je je Facebook zo prive mogelijk houdt en geen leidinggevenden/collega's toevoegt, dan hoef je je geen zorgen te maken.
wat belachelijk van je facebook vrienden dat ze dit via facebook gaan vragen of uberhaupt durven te vragen..
Ik denk niet dat ze je kunnen ontslaan omdat jij verteld dat je promotie gemaakt hebt, of alweer een jaar naar tevredenheid werkt bij een bedrijf, waarom zouden ze? Je hebt enkele "vrienden" die komen bietsen ipv feliciteren, niet jouw schuld, dus in mijn ogen ook niets fout. Enige wat je fout doet is dat soort mensen te vriend houden op Facebook
Ik wou net zeggen: kun je me aan een goedkope Klippan helpen? Maar helaas, heb niets van Spotify nodig...