Ontslagen worden tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Milenax, 6 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milenax

    Milenax Lid

    16 jul 2021
    31
    2
    8
    Vrouw
    Inmiddels heb ik contact gehad met UWV, die stuurde me door naar het juridisch loket. Er werd me eerst aangeraden om een aangetekende brief naar mijn werk te sturen, als hierop geen antwoord word gegeven dan moet ik weer contact opnemen…. Tot op heden negeert mijn manager mijn belletjes en appjes ook nog steeds!
     
  2. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113

    Pff jeetje wat vervelend, andere kant heel goed dat je je hier zo in vastbijt. Sommige werkgevers denken overal maar mee weg te kunnen komen.
     
  3. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.020
    113
    Vrouw
    Is het een uitzend contract met of zonder beding? Kans bestaat dat je zelfs tot 90% doorbetaald moet worden tot einde contract datum. Dus zeker contact opnemen met het UWV.

    Edit, zie dat je al contact hebt gehad. Zeker rechtsbijstand erbij betrekken.

    Mijn vriend heeft ook ontslag gehad binnen een uitzendcontract. Die hebben ze ook door moeten betalen tot aan einde contract datum. Ook wij hebben de rechtsbijstand in geschakeld. Sterker nog je kunt ook recht hebben op een soort ontslag vergoeding.
     
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Heb je de brief ondertussen gestuurd?
     
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.805
    14.144
    113
    Is de medeling per app da tje niet meer hoeft te komen en je spullen in moet leveren uberhaupt wel rechtsgeldige wijze voor aandienen ontslag???

    Volgens mij is schriftelijk nog altijd de richtlijn waarbij je e-mail als ondersteunend mag zien.
     
  6. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    Jeetje @Milenax wat rot. Hoe gaat het nu?
     

Deel Deze Pagina