Nou, er achteraan!!! Volgens die site is die 3000 die mijn man krijgt, veel meer.. Vanmiddag heb ik een gesprek met hubby en directeur. Ik heb inmiddels al begrepen dat hij dus, stel hij tekent voor 31 juli, gewoon uitbetaald zal krijgen tm eind augustus en de aankomende 2 maanden thuis mag blijven. Ik heb inmiddels ook van het UWV begrepen dat de ontslagaanvraag gisteren is ingediend bij het UWV en dat ze binnen ongeveer een week zullen weten of die geaccepteerd wordt of niet. Ook heb ik 13 juli een afspr. bij het juridisch loket, tot die tijd tekent hij uiteraaard niets. Maar hoe het er nu uitziet, blijven we positief. Het lijkt erop dat hij dus gewoon tm eind augustus betaald krijgt, dan die 3000 bruto ontslagpremie krijgt en vervolgens, als het nodig is, 3 maanden ww. Die ww zal, als het nodig is, waarschijnlijk niet worden verlengd, dat is wel een knelpunt. Dit komt omdat zijn arbeidsverleden zich voornamelijk in het buitenland is opgebouwd en niet in NL, in dat geval dus waarschijnlijk maar 3 maanden ww. Bij elkaar dus, voor hoe het er nu uitziet, 5 maanden om een nieuwe job te vinden. Moet lukken! Als jullie nog tips hebben die ik mee kan nemen naar het gesprek van vanmiddag met zijn directeur, let me know!
Als hij niet tekent blijft hij gewoon werken mits ze andere gegronde redenen hebben. Hij kan ook dingen gaan eissen zoals minimaal 3 maanden doorbetaald worden of zoiets dergelijks. Ik heb er ook 1 getekend, zelfde verhaal mijn advocaat heeft ervoor gezorgd dat ik nog 3 maanden mijn salaris uitbetaald kreeg en ik kreeg dezelfde maand nog een uitkering dus dat was 3 keer dubbel inkomsten. Stel dat je binnen die 3 maanden weer een nieuwe baan hebt is dat helemaal mooi meegenomen Sterkte!