Nu sprak ik laats iemand die was aan het "ontslakken" en dan niet met clisma's etc. nee gewoon een 7 daagse kuur, waarbij je alleen sappen en bepaalde voedingssupplementen mag. Zoals zij erover vertelde, sprak het mij erg aan. het lijtk mij wel wat om mijn lichaam eens even flink te "ontgiftigen". Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Er zijn zoveel aanbieders van supplementen en sappen, en je schijnt het ookz elf te kunnen doen. Dus wie of wie kan me op weg helpen? Een vriendin van mij is vorig jaar een week op ontslakings vakantie geweest en zij voelde zich er heerlijk bij, sindsdien vowelt ze zich prettiger en een fijne bijkomstigheid, sindsdien valt ze af, iets wat haar in de afgelopen 7 jaar nie gelukt is! kus miek
Neem gewoon 2 Wapitti Tabletjes, kan je kopen bij de etos enzo, dan poep ( pardon ) je de volgende ochtend je helemaal leeg, is ook een soort ontgiften, en soms is dat echt heerlijk
Ik heb deze gedaan vorige maand http://www.citroensapkuur.nl/ het was een makkie, totaal geen honger. beter is het (deze in ieder geval, andere weet ik niet) om het 10 dagen te doen. Ben goed afgevallen, wel weer 1,5 kilo angekomen daarna (is normaal, krijgt weer darminhoud) Ben meteen n beetje gaan lijnen (geef nog BV) en val keurig af.
@crisje: mag je dan ontslakken als je bv geeft dan? Ik wist dat niet dacht je juist voldoende moest eten om bv te geven. Ik heb het ooit 3 dagen volgehouden, dacht dat ik doodging. De honger voel je niet meer op een gegeven moment maar ik was zwak en heel erg down. Ze raadden ook aan om zoiets eigenlijk niet alleen te doen maar onder begeleiding.
Ik deed vroeger (voordat ik zwanger was) weel eens 1 of 2 dagen sapvaten. Ontslak (en poep ) je ook van en is goed vol te houden. Ik kocht altijd een fles sapvasten van Zonnatura. Succes!
Ik heb een hele praktische vraag. Die citroensapkuur spreekt me erg aan, maar ga je er niet van stinken? Klinkt misschien een beetje stom, maar de afvalstoffen moeten toch je lichaam uit en op de site van de citroensapkuur staat ook dat je veel kan gaan zweten en dat je uit je mond kunt gaan stinken. dus.. ervaringen?
Ik heb wel wat meer gezweet maar niet echt heftig. Gewoon wat vaker douchen, en van stank uit mn mond had ik ook geen last. Wel had ik een witachtige tong na een paar dagen.
Besteld? Je kunt het gewoon bij de Etos kopen. Je hebt voor 10 dagen 2 van die grote bussen nodig. Ik was 7 kilo afgevallen, dan komt er ongeveer weer 1,5 kilo bij ( dat is normaal) 5 kilo uiteindelijk dus. Maar wat ik een groot pluspunt vind, omdat je 10 dagen niet eet past je maag zich aan, ik heb dus niet meer zo'n grote honger (en nog steeds niet) en omdat ik 10 dagen geen frisdrank en snoep heb gehad vind ik het heel makkelijk om daar nu ook vanaf te blijven en ik val daardoor nog steeds af. Ben daardoor 3 kilo kwijt. Dat is dus 8 kilo in 1 maand en its still going on.... Het was gewoon een geest om gisteren de 86 te zien staan op de weegschaal ipv 94.
Dat klinkt erg goed. Maar ik ben altijd bang bij dit soort dingen dat het afvallen maar tijdelijk is... Iemand daar ervaring mee? Ik weet dat dat nu niet mag....waarschijnlijk kan ik dit t komende jaar ook nog niet ivm borstvoeding. Maar ben al zo lekker afgevallen door de zwangerschap...wil er nog wel n scheppie bovenop straks En mag/moet dit om de zoveel tijd of...?
thx voor jullie antwoorden! Die citroensapkuur spreekt mij ook wel aan! Crisje: ze hebben het op die site over verschillende dingen. groene sap, citroensap en nog wat dingen. Als je het bij de Etos koopt, zit daar dan alles bij in? Of moet je daar van alles los kopen? Heb jij alleen die citroensap gedronken? is het wel te doen, of super ranzig?(iuewww..dronk gister namelijk glad groentesap en oo wat ranzig is dat zeg!) ja zie het wel zitten, volgende week heb man lief middagdienst dus eet ik toch al alleen. tijn nog ff weekje potje en hoppa! kus miek
Ik zou het ook wel willen doen maar durf niet zo goed, heb het idee dat ik me dan de hele tijd zwak voel.
Bij de Etos heb ik die Ahornsiroop gekocht en groene poeder. In het boek spreken ze over kruidenthee van en bepaald merk. Dat zal wel hun merk zijn, ik heb gewoon kruidenthee van de supermarkt gedronken. Wat smaak betreft is het prima te doen, tis helemaal niet ranzig. Proeft als die siroop die je verdund met water. Je kunt ook wat cayennepeper (dacht dat t dat was) erover doen voor de smaak maar dat vond ik niet nodig.
Ik dacht hetzelfde. had manlief al zover gekregen om alle dagen te koken en dingen over te nemen. Maar is helemaal niet nodig geweest. Koste me geen moeite om te koken voor mijn gezin en alleen de 1e dag heb ik me erg beroerd (giga hoofdpijn) gevoeld, alle andere dagen gingen zoals altijd, alsof ik niet aan t ontslakken was. Ik had ook verwacht da ik de hele dag op de wc zou zitten maar dat was ook niet het geval.
Ik heb het idd besteld. bij die madal bal site. Ik wist overigens niet dat het ook bij de etos verkrijgbaar was. Dacht dat ik naar een reformwinkel moest. Beetje lui..