ik heb sinds gister dat ik me echt heel erg slap voel, heb net gedouched en moet echt even gaan zitten omdat ik t gevoel krijg dat ik anders flauw val. me benen voelen aan alsof ze van lood zijn zeg maar. Zijn dit gewoon de bekende zware weken aan het einde of is t misschien wat anders?
Ik denk niet dat het normaal is voor de laatste weken, heb er zelf geen last van. Kan mij wel herinneren dat ik in de eerste drie maanden last van zoiets heb gehad, maar dan ook met duizeligheid erbij. Het kan zijn dat je suiker wat laag is, meestal als ik dan een stukje chocolade had gegeten was het ook weer goed.
helpt wat zoets eten niet? Of wat aanmaaklimonade drinken ook niet? Dat helpt bij mij wel. Dan is mijn suiker gewoon te laag op dat moment. Aangezien je 's nachts niets eet (tenminste ik niet) moet ik dat 's ochtends wel gelijk weer doen. Dan gaat het weer goed.
gister heb ik dat wel geprobeerd, limo en aardbeien met een laag suiker maar echt helpen doet het niet... ik moet eigenlijk boodschappen doen maar durf niet te auto rijden echt heel irritant dit
Ik heb het ook... Ik hou hardstikke veel vocht vast in me benen... en overal eigenlijk, en ben ook elke keer beetje duizelig maar gistere nog naar het ziekenhuis geweest en was niks aan de hand maarja niet iedereen is hetzelfde, anders even je verloskundige bellen?
Hoi, Het is niet raar om je VK hiervoor te bellen, ik voelde mij gisteren ook niet goed en heb de hele dag getwijfeld om te bellen uiteindelijk `s avonds toch gebeld en ze kwam even langs om de controles uit te voeren, ben uiteindelijk wel even voor de zekerheid naar het ziekenhuis geweest maar ik zou zeker even bellen, en het boodschappen doen eventjes uitstellen. Groetjes, Marlous
Ik heb hier ook last van, ik denk dat het er echt een beetje bij hoort. Het is zo´n gevoel dat je de neiging hebt de hele tijd heel diep in te ademenen!
Misschien is je HB wat te laag, ik had dat namelijk ook en toen kreeg ik daar pilletjes voor. Die werken wel goed trouwens.
oke ik ga bellen... heb net even op de wegschaal gestaan en ben ook alweer een kilo afgevallen (in een week tijd).
nou heb ff gebeld... ze zegt dat t er toch een beetje bijhoord, dat de zwangerschap een beetje zwaar wordt voor me lichaam. Moet vandaag even een stappie terug nemen en mag niet om 5 uur te werken..en moet het even in de gate houden wordt t vanmiddag nog erger dan moet ik terug bellen.
Zie goed dat je gebeld hebt, ben je toch een beetje gerustgesteld, lekker in de schaduw gaan zitten met een boekje en ontspannen maar...Hoop voor je dat het je je snel wat beter voelt!
ja ik ga nu lekker in de tuin zitten.. baal er wel van dat ik me nu zo kort voor me verlof moet ziekmelden maar ja niks aan te doen. Bedankt voor jullie snelle reacties top!