Bevalling opwekken door acupunctuur

Discussie in 'De bevalling' gestart door Brisje, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals in mijn banner te zien ben ik 10 dagen over tijd. Pfff ellende maar de 'grootste' ellende in mijn ogen is dat het medische traject van inleiden etc nu wel heel dicht bij komt!!

Na 3 strip pogingen (morgen de 4de) en nog totale stilte qua weeën en/of voorweeen ben ik verder gaan zoeken.

Nu heb ik vandaag een afspraak bij een acupuncturist in de hoop dat deze de bevalling op kan wekken. Ik ben alleen wel heel nieuwsgierig of jullie hier ervaringen mee hebben? Positieve en negatief zijn welkom. Ben gewoon erg benieuwd naar verhalen over de deze oosterse wijze van geneeskunde(het is mijn eerste keer).

Bedankt voor het delen! Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaring!

2. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ik heb 3 afspraken gehad bij mijn 3e zwangerschap bij de acupucturist, het heeft wel voor 2 cm ontsluiting gezorgd, maar helaas alsnig ingeleid, al was acupunctuur al rond week 38...

3. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

Hier geen ervaring, maar hoe is het gegaan?
    Heeft het geholpen?

4. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ondergaan maar 'niks' gedaan.
    Heb er geen extra ontsluiting door gekregen en ook geen bevalling, nog steeds niet... Maar wel meer rust van gekregen...sinds de behandeling meer in mijzelf gekeerd.

5. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier braken de nacht erna me vliezen was toen wel al overtijd. En het was volle maan hihi

Deel Deze Pagina