ontsluiting en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door crazydaantje, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi

sinds eergister avond om de 5 min. harde buiken gehad keek het even aan en gisteren toch maar verlos gebeld. die stuurde me door naar het ziekenhuis waar ik 3 kwartier aan zoon hartmeting werd gelegd en waar je harde buiken werden gemeten nu bleek dus ook dat ik al ontsluiting heb... mocht kiezen naar huis of nachtje blijven dus koos voor huis... maar nu houden die harde buiken niet op en begin nu ook steekjes in me onderbuik te krijgen... het kindje is drukker dan normaal en ik weet gewoon niet wat ik moet doen moet ik het even aankijken nog? of moet ik weer de verloskundige bellen? dit is ons eerste kindje dus ik heb nergens geen ervaring meej ik ben 35 weken zwanger dus eigenlijk beetje te vroeg als ie nu zou komen... ik heb advies nodig..

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ooh meid heel erg spannend maar ja 35 weken.. ik zou zeggen bel de verloskundige beter te vaak dan 1 keer te weinig hoor

Hoeveel ontsluiting heb je al ..
    Ik had bij mijn zoontje met 36 weken ook last van harde buiken en 2 cm ontsluiting en moest toen in het ziekenhuis blijven.. maar hij is wel blijven zitten tot 39 weken (gelukkig)

Nou ik blijf mee lezen hier bij je

succes en sterkte

veel liefs,

xx

3. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

8 jul 2009
    599
    0
    16
    Hee meid,

ik heb ook al een tijd 2 cm ontsluiting en inmiddels 3 cm. Ze zeiden tegen mij dat dat niet zo heel veel zegt. Aangezien je met 37 weken mag bevallen heb je nog 2 weekjes te gaan en je kan best nog een tijdje rondlopen met die ontsluiting hoor.

4. crazydaantje

25 sep 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok nou dank jullie voor de reactie ik kijk het wel ff aan want als die steekjes blijven in me onderbuik bel k toch wel ff de verlos.

Deel Deze Pagina