Hallo Ik heb al eerder een bericht hier geplaatst hier over maar nu is er een andere situatie. Ik heb jaren de prikpil gehad daarna de gewone pil. November 2013 gestopt Maart 2014 pas ongesteld Mijn cyclussen zijn tussen de 42 en 48 dagen. Maar nu ben ik al 2 maand niet ongesteld geweest en de zwangerschapstest is negatief. De dokter zei dat we het moesten proberen tot mei 2015 Maar nu is er dus een andere situatie want ik ben al 2 maand niet meer ongesteld. Moet ik de dokter nu weer bellen of toch tot mei 2015 wachten? Ik word nogal hopeloos van deze menstruatiecyclus steeds die onzekerheid en toch steeds de hoop dat je zwanger bent en word je toch weer teleurgesteld. Wat moet ik hier mee?
Hoi Smarlicia, dat is inderdaad vervelend zeg. Ik denk dat je het toch nog even een paar weken kunt aankijken (nu zit je pas een week over je vorige langste cyclus heen). Maar mocht je dan nog steeds niet ongesteld zijn geworden, de huisarts bellen. Want (bijna) geen ongesteldheid is natuurlijk geen eerlijke kinderwenspoging. Groetjes Brigitte