Ben wel eens benieuwd; Wanneer is jullie bevalling begonnen? Hoor vaak dat het meestal 's nachts op gang komt. Hier bij mijn zoontje ook 's nachts op gang gekomen (uiteindelijk pas 's middags geboren) en nu wacht ik nog...
Hier achteraf gezien in de middag al harde buiken (alleen dacht ik dat 'gewoon' bij de laatste loodjes hoorde. Om 19u had mijn man het idee dat ik een beetje met ritme harde buiken had (maar geen pijn oid). Vk kwam om 20u en had toen al 4cm. Om 23u begonnen het voor mij idee pas weeën te worden incl de pijn. Dus Tsja.. Ik houd 20u aan voor mezelf maar denk dat mijn lijf onbewust al in de middag eraan begonnen was haha..
1e: rond 22uur eerste pijnlijke wee (wat zeurend gevoel gehad vanaf de middag) 2e: rond 19uur eerste pijnlijke wee (vanaf uur of 15 harde buiken) 3e: rond 3.30uur eerste echte wee (vanaf 2uur harde buiken/krampen)
Bij mij begon het rond 20 uur 's avonds dat ik echt regelmatig weeen kreeg. Had wel laat in de middag ook af en toe een wee weet ik nu naderhand. uiteidelijk is Tara om 15.26 volgende dag geboren
Het allereerste kramp je om 3.30 in de nacht, dit nam toe en om 7.00 vond ik het wat zwaar der worden en moest ik zachtjes gaan puffen. Half 9 al 5 cm en 11.59 geboren!
Bij mij was het trouwens zo; Om 22u30 wat krampjes maar niet pijnlijk, gewoon vervelend. Om 00u30 begon het pijn te doen en ben ik gaan douchen, daarna werd het nog pijnlijker en kwamen ze korter op elkaar dus toen wist ik dat het menens was. Om 13u04 ben ik uiteindelijk bevallen Wel grappig om te lezen dat de meesten hun weeën als pijnlijk beginnen ervaren naar de avond toe Ben wel benieuwd hoe en wanneer het nu begint
eerste weeën zijn bij mij 's morgens begonnen na het strippen van de VK (ik dacht dat ik gewoon wat pijntjes had vh strippen, maar waren al de eerste weeën) en 's middags om 3u toen ik in het ziekenhuis aankwam na het breken van de vliezen begonnen ze al behoorlijk heftig te worden en 33uur later was de kleine er eindelijk, is om 22.35u geboren
1de bevalling begon om 23 uur met het breken van de vliezen.....ben om 9:55 bevallen de volgende morgen 2de bevalling begon om 19 uur langzaamaan met weeën en ik ben om 6:35 bevallen de volgende dag
Om 00:30uur dacht ik mmm die buikpijn houdt wel aan en om 02:53uur lag onze meisje al op mijn buik! Dus ja 's nachts.
Hele dag harde niet pijnlijke buiken en om 16:30 ( vliezen toen ook al gebroken) eerste pijnlijke weeén en om 21:00 geboren.
24:00 eerste weeën 02:00 eerste weeën die ik weg moest puffen 09:30 eerste echt pijnlijke weeën 14:20 geboorte
14 dec om 20:30u begonnen met weeën/harde buiken 15 dec om 10:00u weeën die ik flink moest wegpuffen 16 dec om 14:15u middels spoedkeizersnede geboren
Misschien kan je er een poll van maken. Bij mij begon de bevalling overdag kwart voor 4 en ban s nachts bevallen
's avonds wat krampen. Helemaal niet regelmatig en de nacht zelfs nog wat geslapen. Mijn man In de morgen nog weg laten gaan en zelf nog even in bed gebleven. Om 11 uur ging ik douchen en net voordat ik onder de douche stapte braken mijn vliezen. Onder de douche kwamen de krampen terug. Nog steeds erg onregelmatig en niet pijnlijk. Om kwart over 12 kwam mijn man terug en toen werden de weeën heftiger. Mijn man drong er op aan om de verloskundige te bellen. Die kwam om 13 uur en constateerde bijna volledige ontsluiting. Om 13.10 begonnen met persen en om 14.20 is zoon geboren. Ik hoop dat het deze keer weer zo mag gaan