Hallo dames! Mijn uitgerekende datum is eindelijk gehaald, maar helaas gebeurt er nog niks! Wie vindt het leuk om mee te kletsen? Ik hoop dat we met zijn allen in dit topic dan alsnog snel kunnen melden dat we mama zijn geworden Dus sluit je gezellig aan als je al uitgerekend bent (of binnen een paar dagen, dat mag natuurlijk ook!) Groetjes Saffron
Ik ben nog lang niet zover, maar zes jaar geleden was ik op de uitgerekende datum nog bij de vk geweest begin van de middag. Na een "tot volgende week!" braken een paar uur later de vliezen en diezelfde avond was ze er! Het gebeurt meestal niet, maar het kan nog En anders nog even genieten van het getrappel in je buik, voor je het weet is het zover; succes!
Hoi Saffron, Heel veel succes met de laatste loodjes. Ik ben morgen uitgerekend. Ik heb wel heel veel voortekenen maar tot nu toe zet het niet door. De gynaecoloog heeft al wel gevoeld dat ik bijna 4 cm ontsluiting heb. Vorige week mijn slijmprop verloren. Morgen weer een check het wordt nu wel spannend.
Hier nog 6 dagen te gaan... Al twee weken voorweeeen. Gisteren gestript, maar geen effect Wel al 3 cm ontsluiting.
Hier inmiddels een dag voorbij de uitgerekende datum en nog helemaal niks nada noppes! Geen voorweeen, slijmprop nog niet gespot en voel me eigenlijk niet anders dan anders. Behalve dat ik inmiddels behoorlijk ongeduldig ben en niets anders wil dan onze kleine schat in m'n armen houden... Hopelijk duurt het niet al te lang meer. Morgen moeten we nog even langs de gyn ivm het niet helemaal indalen van het hoofdje. De vk heeft me gezegd dat ze me liever niet te lang door laten lopen omdat ik niet zo groot van stuk ben en de baby nu op ongeveer 7 pond wordt geschat. Dus hopelijk komt er snel schot in de zaak...
spannend!!! hier over 9 dagen uitgerekend maar ook nog steeds geen tekenen,,,, wel 2cm ontsluiting....
Hier ook nog niks helaas. ( mijn bannen klopt niet helemaal, ik was officieel gisteren uitgerekend '26 juni'. Ben volop in afwachting en probeer afleiding te zoeken. Op regelmatig harde buiken na, heb ik nog nergens last van... Hopelijk hebben we allemaal snel onze kleintjes in onze armen!
Ik ben ondertussen 4 dagen overtijd. En eerlijk gezegd ben ik het hartstikke beu. Heb ontzettend veel bekkenpijn en een peuter van tweeënhalf rondlopen. Morgen een afspraak met de gynaecoloog om evt ingeleid te worden. Je hebt tegenwoordig de keuze om met 41 weken al te worden ingeleid. Al weet ik dat dat ook niet alles is, mijn lichaam is een beetje op. Maar hopen dat het toch nog spontaan op gang komt!
Een klaag clubje Was gisteren uitgeteld, maar nog niks. Had vanaf week 36 tot 38 regelmatig voorweeen, nu niks meer Maandag afspraak bij gyn als ze er nog niet is, ben helemaal op. Niet slapen, overal pijn, dikke voeten en misselijk. De rest last van kwaaltjes ofzo ?
De grootste kwaal: ongeduld hahaha Nee ik heb verder weinig klachten (gelukkig maar anders had ik het helemaal niet getrokken denk). Wel moeite met slapen en dan vooral het omdraaien in bed en tegen de ochtend behoorlijk zere heupen van het op m'n zij liggen. Doordat kleine niet helemaal indaalt heb ik ook nog regelmatig last van billen onder/tegen m'n ribben met bijkomende benauwdheid... Benieuwd wat de gyn morgen zegt. Volgens mijn vk gaat ie misschien een plan maken om de bevalling op te wekken als woensdag nog niets gebeurd is. Aan de ene kant lekker dat ik dus max nog een week hoef te wachten, aan de andere kant hoop ik wel dat de boel spontaan op gang komt voor die tijd.
Ha, een klaag topic inderdaad dan meld ik me ook graag hier! Ik ben over 2 dagen uitgerekend, 29-6. Ik loop eigenlijk al zeker 2 a 3 weken met van alles en nog wat. Veel voorweeen, harde buiken, rugpijn etc. Vorige week dinsdag en woensdag slijmprop verloren in delen maar helaas gebeurde er verder niets. Met 41 weken willen ze hier inleiden maar ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is. Zeker ook omdat ik hiervoor een KS heb gehad en inleiden niet echt ideaal is. Afwachten dus maar...
Zooo, wat een hoop reacties al, gezellig! Wat betreft kwaaltjes heb ik enorm last van jeuk, dus slapen is er niet echt meer bij. Het is vooral erg als ik ga liggen en staand slapen is niet mijn specialiteit helaas Ondertussen ben ik regelmatig chagerijnig door de vermoeidheid, niet echt gezellig voor VL ook al begrijpt hij het gelukkig wel. Ik twijfel of ik last heb van voorweeën, af en toe heb ik wel een krampende pijn, maar het zit niet echt in mijn onderbuik, maar meer in mijn schaamstreek. Zou dat ook mijn bekken kunnen zijn? Ik kan verder nog wel prima lopen/bewegen dus ik vind het moeilijk om te plaatsen waar het nou precies vandaan komt. Elke avond als ik in bed lig hoop ik dat er 's nachts wat gebeurt, dus we gaan er vannacht gewoon weer voor!
Nu ik het me bedenk wel last van 2 hele vervelende kwaaltjes... mijn schaambot voelt aan alsof het bont en blauw geschopt is en ik heb sinds een week ofzo last van zeer pijnlijke aambeien... hihi was ze alweer even vergeten
toen ik vanmiddag ff naar de winkels ging op de fiets leek net of ik tegen zn hoofd aan t duwen was, echt een heel raar gevoel!! niet eerder gehad, en ik heb niet veel kwaaltjes behalve heeeeel veel last van maagzuur en vocht vast houden
Nadat ik de weersvoorspelling van volgende week heb gezien wil ik serieus dit weekend bevallen. Ik ga trampoline springen
Dag meiden. Duurt nog wel even voor de kleine er is. Maar van mijn dochter was ik net een paar uurtjes te laat Lag met 37 weken met aanhoudende harde buiken in het ziekenhuis maar zette niet door. Was 13 juli uitgerekend en ze werd geboren op 14 juli om 7.35 Net te laat dus
Pff vandaag uitgerekend, waar je zo lang naar hebt zitten uitkijken... Bij mijn dochter was ik 6 dagen te laat. Ik ben wel benieuwd naar vanmiddag wat de gyn zegt. Ik hoorde iemand over het weer, wordt het weer warm dan? Ik vind het nu wel lekker..
Hoi dames Hier inmiddels 3dagen over tijd. Maar heb de hele zwangerschap nog niets te klagen zo ook nu niet. Ik loop nog minimaal 1x per dag in het bos met de hond (maar meestal 2x en gister zelfs 3x) en slapen gaat ook nog goed al moet ik zeggen dat ik vandaag voor mijn gevoel heel moe wakker ben geworden. Alleen mijn handen en voeten hebben inmiddels opstart problemen ivm met vocht vasthouden. Mocht de kleine er volgende week vrijdag nog niet zijn dan moeten we naar de gyn op controle. Zal waarschijnlijk de afspraak wel halen want verwacht dat de kleine nog wel even blijft zitten. Ik kan als ik wil dinsdag of woensdag nog laten strippen bij de vk maar weet niet of ik dat ga laten doen. @ bambi. Het wordt volgende week weer warmer. Rond de 25° dacht ik. @ beetje fijn dat je die aambeien bijna vergeten was.