Ontsluiting wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamasuusje, 23 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    @Juud, hier idem! Ben er zooooo sjaggie inmiddels... Al weken lang last van voorweeen, maar heb t gevoel dat je eerst half dood moet gaan voordat de vk of gyn wat gaat doen... Vorige week getoucheerd, 1,5 a 2 cm ontsluiting, gyn kon me net niet strippen of de vliezen laten breken helaas, dus alleen toucheren, afgelopen maandag met vreselijke buik- en rugpijn weer naar het zkh geweest, weer getoucheerd (door de vk daar) en nu is ontsluiting wel iets meer, ze had de vliezen kunnen breken maar deed t niet (grrrrrr).
    Maar je vk heeft wel gelijk dat het niet lang meer kan duren, maximaal 2 weken en 2 dagen, nou pffff wat een opluchting... (ben net zo ver als jij zie ik!)
    Mijn gyn zei vorige week nog bij het maken van een nieuwe afspraak, dat ik toch niet zou komen omdat ik dan toch al bevallen zou zijn. euhhh??? Nee hoor, kom gewoon morgen weer! Helaas.... (maar ben t ook zat omdat ik al vanaf week 29 met harde buiken loop en premature weeen en nu wil ie niet meer spontaan komen terwijl je daar wel vanuit gaat....)

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou Tizz, jij begrijpt dus precies hoe ik me hier voel... Sterkte meis!

3. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Jij ook Juud! Iedereen die nu vraagt of ie er nu nog niet is zeg ik dus heel "nuchter" :rolleyes: , nee hoor, duurt nog 2 weken! Dus ik ga nu uit van 8 mei.... (heb 10 weken lang rustig aan moeten doen, maar sinds een aantal dagen doe ik alles wat ik al die weken niet mocht, heel hard fietsen naar de winkel, ramen lappen, deuren en kozijnen soppen, hard door de winkel lopen etc etc. :) hahaha)

Ben benieuwd wat de gyn morgen te zeggen heeft!

Ga voor jou en mij duimen [-o< [-o< [-o< dat we "gewoon" a.s. vrijdag onze beebs in onze armen hebben!

Deel Deze Pagina