Is dit nou gerommel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Wendy333, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy333

Wendy333 Lid

3 feb 2009
    25
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 33 weken zwanger.
    Sinds een week of twee heb ik, denk ik, last van gerommel. Ik heb bijvoorbeeld veel last van steken in en rond de vagina. Dat zou denk ik kunnen duiden op indalingsweeën?

Het is voor mij de eerste, dus ik heb werkelijk geen idee wat ik allemaal wel of niet moet voelen.
    Verder heb ik heel sterk het gevoel alsof het "daar van onderen" al wijder wordt. Kent iemand dat gevoel?

Wat ik nog meer voel zijn ongesteldheid achtige krampjes, die soms overgaan in krampen. Vooral op een dag na veel inspanning heb ik hier meer last van dan op een rustige dag.

Zijn deze klachten herkenbaar voor jullie? Ik weet dat het allemaal niets hoeft te zeggen, maar toch...Ik ben ondertussen zo benieuwd naar de kleine, en ook al is het té vroeg om te bevallen, ik zou heel graag willen weten of dit nou het voorwerk is, dus of de baby al bezig op weg naar de uitdrijving....

Wie kan me wijzer maken????

Grtz, Wen

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Tis inderdaad allemaal voorwerk Wendy en ik heb er ook al lang last van. Maar het zegt inderdaad niets over een aanstaande bevalling. Ik ben inmiddels bijna 6 weken verder, maar nog geen kindje...

Dat gevoel alsof alles daaronder al wijder wordt, heb ik ook, dus herken het wel. Of het ook echt kan...?

Succes met de laatste loodjes meid.

3. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor.. en hier zit ze er ook nog in! Gelukkig maar natuurlijk. Maar het zal allemaal wel een reden hebben denk ik maar

4. Wendy333

Wendy333 Lid

3 feb 2009
    25
    0
    0
    Oh, gelukkig...!!!!!
    Ben helemaal opgelucht dat jullie het ook zo ervaren!
    Wel een grappig en apart idee dat het de komende weken dus zo kan blijven.

Toch wel fijn om te weten dat dit al echt gerommel is.

Wauw, en @ Juud...Nog twee dagen tot de uitgerekende datum! Spannend!!!

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Het hoort idd bij het laatste stadium van de zwangerschap. Maar het zegt helemaal niks over de naderende bevalling (gelukkig maar in jouw geval, want je bent maar 33 weken).
    Mijn zoontje was ingedaald met 30 weken, het hoofdje zat volledig vast met 35 weken en kwam met pas 42 weken.
    Ik snap wel dat je erg benieuwd bent naar je kindje, maar hoe langer die er in zit hoe beter.

Deel Deze Pagina