Hallo dames, kan je zelf ook voelen of aan iets merken dat je al wat ontsluiting heb? of moet de verloskundige zelf daar echt achterkomen?? Was ik even benieuwd na. Ben me slijmprop gister kwijtgeraakt.. Alvast heel erg bedankt!
Volgens mij kun je dat niet zelf voelen, of je moet zelf vaginaal aan je baarmoedermond proberen te voelen maar dat mag zo min mogelijk ivm infectiegevaar... Maar als je je slijmprop bent verloren zal het niet heel lang meer duren, succes alvast!
Als je weet "wat" je moet voelen, ja misschien dat dat zou kunnen ja. Maar ik meen me te herinneren dat de VK toch wel vrij diep moest voelen bij mij... en dat krijg je zelf ja niet voorelkaar. Ten eerste niet omdat je er anders "voor" zit en ten tweede zit je dikke buik in de weg. Ik zou gewoon afwachten wat de VK zegt.
Oke bedankt voor de antwoorden! Ja dacht miss voel je wel wat haha ook al zou ik geen idee hebben hoe het moet voelen,maar mis wist iemand dat toevallig Ben benieuwd moet dinsdag weer naar de vk ga ik wel even vragen of ze willen kijken