Misschien echt een domme vraag. Maar kun je dat zelf voelen. Dus niet letterlijk met je handen, maar gewoon als je zit/loopt/ligt of iets dat je dan voelt dat je ontluiting hebt zeg maar. Zo ja hoe voelt het dan? Het rommelt daar beneden al een dag of twee bij mij. Het voelt zo raar, alsof elk moment mijn vliezen kunnen breken. Dat idee heb ik er in elk geval bij. Daarna dacht ik oh, misschien wel ontluisting :/ Ja ik weet het echt niet hoor. Kan er ook helemaal naast zitten haha.
Ik heb 2 cm ontsluiting maar voel er niks van. Niets anders dan anders in elk geval... Misschien dat t bij jou anders is hoor, maar ik denk dat wat je voelt gewoon de druk van de vruchtwaterzak op je baarmoedermond is.
Ah oke. Bedankt voor je reactie. Ik ben beetje bang denk ik. Normaal zou ik me niet zo druk maken, maar ik ga volgend weekend naar parijs haha. Tis ook een beetje vroeg allemaal, maar niets is onmogelijk volgens mij.
Het klinkt wel als indalen. Dat kan wel rond 33 weken. Dan rommelt het wat, kan wat drukkend voelen op de bekkenbodem en steken geven. Maar het zegt niks over een aanstaande bevalling!