Hallo iedereen! Ik had een vraag of het mogelijk is dat ik zwanger ben? We zijn op dit moment niet een kind aan het plannen dus ben ik aan de pil. Nu ben ik in mijn stopweek niet ongi geworden maar had wel vaak krampen. Test gedaan, 2 zelfs, een na een week en een na 2 weken overtijd en beide negatief. Nu is het inmiddels al 3 weken geleden en nogsteeds niks! Moet ik weer opnieuw testen of heb ik gewoon een ongi overgeslagen? Groetjes Ayla
Nog even ter informatie, ik dacht ook wat vlagen misselijkheid te hebben, heb weinig afscheiding nog en een beetje opgeblazen gevoel!
Mijn ervaring is dat een negatieve test ook gewoon geen zwangerschap betekent.. Denk dat je beter de huisarts kan bellen. Succes!
Ja, ik ben na de eerste negatieve test weer begonnen met de pil. Heb met Mijn man behalve de pil onbeschermde seks. Vertrouwde het toen toch niet door aanhoudende krampen en misselijkheid en wat hoofdpijn af en toe. Maar de tweede was dus ook negatief! Misschien dat ik als ik terug ben van vakantie maar even langs mijn huisarts ga
Toen ik de pil nog slikte sloeg ik ook wel eens een menstruatie over. Zou gewoon afwachten of je deze stopweek wel ongesteld word. Als dat niet zo is de huisarts bellen.
Je kan bij gebruik van de pil zowizo weleens een nep menstruatie overslaan. En normaal kan het ook weleens een cyclus overslaan. Ik heb het 2 jaar terug ook weleens gehad en ik werd gek van m'n lichaam maar er was echt niets aan de hand. Negatieve test is in principe niet zwanger. En je hoeft ip ook de huisarts niet te bellen hoor want niet zwanger dus gewoon je volgende pil strip eens afwachten.
Ja wat de andere ook zeggen. Misschien heb je een keer geen onttrekkingdbloeding gehad. Maar wel spanning geeft je dit natuurlijk. En logisch hoor dat je naast pil geen andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. Nou houd ons maar op de hoogte. Ben benieuwd 😊