hihi ik hoop het zo... zat net heel rustig op de bank en in 1 keer een grote steek in mijn buik maar niet echt bij mijn lies... kan dit toch de eisprong zijn? verder geen klachten alleen last van mijn borsten gehad en vanmorgen wel zwar gevoel in de buik?
Of je nu 14 bent en je raakt zwanger of je bent 31 zoals ik en wil zwanger worden dat maakt toch niets uit. Ik was toen ik 14 was helemaal niet bezig met kinderen maar iedereen is weer anders en daarom is ieder mens uniek. Dus geniet er van en andere mensen hebben toch altijd een mening dat zal altijd zo blijven. Doei Teddy.
idd ik was ook niet echt bezig met kinderen hoor toen ik 14 was mja een ongelukje zit in een klein hoekje en jah toen moest ik me er toch wel mee bezig gaan houden. had het ook wel anders gewild toen die tijd maar nu niet meer
Geniet er van meid en trekje niets aan van alle meningen die mensen hebben(iedereen heeft natuurlijk recht op een mening) en leef je leven. Ik heb jaren lang alles gedaan in mijn leven wat mensen van mij wilde en nu kies ik voor mij zelf en ga mijn eigen weg en dat voeld erg goed. Dikke knuffel van Teddy.
God ik moet er toch echt niet aan denken 5 kinderen maar ook had ik geen 4 broers of zusjes willen hebben, je krijgt als kind zijnde net genoeg aandacht zo met maar 1 of 2 broertjes of zusjes, ik merkte dat heel erg aan mijn ex die had 2 zussen en 1 broer en die kregen veel minder aandacht als ik thuis kreeg en sommige konden niet naar school omdat daar geen geld genoeg voor was (studie kost al snel 50.000 euro per kind minimaal als je MBO-BHO wilt doen en dat moet je kind dan ook wel kunnen) Jij spaart je zeker helemaal het ram bam.... ik heb er respect voor hoor ik zou het niet willen en kunnen ook omdat ik mijn kindje de volle aandacht wil geven en niet gedeeld door 5... okay ik ga nu weer ON TOPIC het is idd een goed idee om gewoon iets leuks te gaan doen zodat je meer ontspannen bent tijdens sex (voorspel begint soms al voordat je werkelijk bent begonnen) dus een leuk dagje kan zeker helpen!
dat herken ik. ik heb eigenlijk tot aan een paar weken terug ook altijd alles voor anderen gedaan. erg druk in het huishouden help mijn moeder erg goed maar hoe goed ik ook me best deed altijd was er wqel iets fout nu nog steeds hoor. mijn ma is het er niet mee ens en wilt ook dat we in de buurt gaan wonen en blabla. ik heb zoiets van het is mijn leven en ik doe wat ik denk dat goed. als ik over een paar jaar spijt heb van mijn keuzes leer ik daar wel van. van fouten moet je leren zeggen ze altijd. ik wil graag een kindje en mijn vriend ook dus ik ga ervoor en wacht wel af wat er gebeurd en hoe t loopt. over een poosje zal iedereen wel zien hoe ik mijn leven op orde heb en hoe gelukkig ik dan ben
ik merk ook wel eens dat het niet ontspannen is daar beneden... waarom weet ik niet... maar ik heb een truucje uitgevonden.. door een kussen onder mijn billen te leggen kantelen mijn bekken en ontspannen mijn bekkenbodemspieren.. groetjes
hihi misschien wel goed ideetje... maar ik had gewoon dat ik druk op mijn blaas/baarmoeder zette en dacht dus altijd dat het zo moest raar maar waar. nu ben ik gewoon ontspannen en zet nergens druk op en geniet er gewoon van enne de seks is lekkerder.... zelfs mijn vriend vind dat niet dat de seks ervoor slecht was maar misschien tog wel beter voor mij