Ik zoek inspiratie voor wat leuke accessoires voor mijn salon en eettafel. Foto's zijn welkom! Ben totaal inspiratieloos.
Ik heb even geen foto. Maar ik heb op mijn salontafel een klein houten dienblad staan met een glazen doorzichtige pot met hyacinten er in, een kaars in een flesje en een soort kannetje. Klinkt een beetje gek maar ik vind het leuk . En op mijn salontafel een glazen doorzichtige pot met narcissen. Ik vind het heerlijk om bloemen op tafel te hebben staan.
Oef Hier staat er niks op de tafels. We gebruiken ze om aan te eten, spelen, koffie op te zetten. Met vazen en dienbladen, past er niks functioneels meer op.
Op de salontafel heb ik regelmatig een kind als accessoire zitten Dus daar staat niks op haha. Op de eettafel heb ik 2 plantjes en een dienblad met kaarsjes. Maar sowieso hebben wij nooit veel op tafel, omdat onze katten er erg veel voldoening uithalen om alles van de tafel af te gooien 's nachts.
Ik vind het altijd zo grappig dat er achter zo'n klassiek interieur een spierbundel met gekleurd haar schuilt