Hoe hebben jullie je partner leren kennen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Ikzelf was op zoek naar werk en kwam in de produktie van klein metaal terecht. Op dat moment had ik nog vette liefdesverdriet.. Na een paar weken/maanden was ik daar 'overheen' en bedacht mij dat ik wel een héle leuke chef had :oops: . Hij zelf had net een appartement toegewezen gekregen en vroeg of ik misschien zin had om s avonds langs te komen (om te komen kijken) jaja ;). Zo gezegd, zo gedaan.. Om niet in details te treden.. wij kwamen s morgens sámen aan op t werk :oops: :) ;) en nu zijn wij ruim 4 jaar verder en hebben een eigen huissie, 2 katten, 13 vissen en een beeb in aantocht!

2. Niet meer actief

ik heb mijn man via mijn werk leren kennen

hij was een zakelijke klant bij die provider waar ik werkte en hij kwam voor drie weken lang elke dag langs om te vragen hoe het met me ging en om te vragen of ik wat wilde drinken met hem, dus dat heb ik na drie weken maar eens gedaan :oops:

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, leuk om te lezen.

Mijn vriend werkte bij mijn vader op de zaak. Vanuit de zaak lopen ze ieder jaar mee in de carnavalsoptocht. Mijn vriend vindt carnaval drie keer niks, maar ging die keer toch mee (op vrouwenjacht, hehe). En ik vond hem meteen leuk. Hij zag mij helemaal niet staan en het heeft bijna twee maanden geduurd voor hij met mij uit wilde. Dit is ruim 8,5 jaar geleden. Wij wonen overigens inmiddels ruim 7,5 jaar samen.

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    ik heb mijn vriend leren kennen op een houseparty....Hij stond daar heel uitbundig enzo te dansen en gek te doen op het poduim en toen had ik echt zo'n gevoel van 'huh dat is hem...' hih en een week later op een andere house party..en heb me stoute schoene aangetrokken en naar hem toe gegaan...die avond hebben we gezoend en sindsdien zijn we nog steeds bij elkaar...

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    OP het vrijgezellen weekend van mijn vriendin/ collega en haar toenmalige vriend (nu haar man natuurlijk). Mijn man is zijn neef.
    na een dag mannen en vrouwen dingen te hebben gedaan, kwamen de mannen en vrouwen bij elkaar om te onbijten op de 2de dag. Daarna werden we gekoppeld.. maar vond het hem wel ergg leuk en hij mij ook... volgende dag kwam hij al bij me eten!

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ken mijn vriend al bijna 10 jaar, en we hebben in januari straks een relatie van 3 jaar. Wij zijn eerst hele goede vrienden geweest.
    Ik was altijd 'stiekem' verliefd op hem, en hij was altijd 'stiekem' verliefd op mij. Hebben we toch wel een aantal jaar nooit van elkaar geweten :)
    Toen kreeg ik in een aangeschoten bui ineens een liefdesverklaring waar je u tegen zegt, en sindsdien zijn we samen :D

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Via internet.
    Had me ingeschreven op een ontmoetingssite (geen dating) om gewoon met leuke mensen in contact te komen om zo wat te kunnen mailen/bellen. Ik woonde toen in brabant.
    We waren allebei niet op zoek naar een relatie.
    Maar ik kwam hem daar tegen en hij had ,net als ik, zijn echte naam gebruikt.
    2 wkn later hebben we elkaar Live ontmoet en sindsdien zijn we bij elkaar.
    Dit is nu 5 jaar geleden. En in die 5 jaar is alles erg snel gegaan. Na 1 jaar zijn we in Limburg gaan samenwonen, Toen we 2,5 jaar iets hadden , op die dag, zijn we getrouwd. 8 maanden later werd Lisa geboren.
    Ondertussen nog een keer verhuist en inmiddels is Tim er ook al weer.. dit alles in 5 jaar tijd.

8. Niet meer actief

Toen mijn nicht ging trouwen had ze een dj gehuurd.En laat die dj nou altijd met zijn 2en komen heheheheh.Je raad het al die 2de is nu me vriend..........Komt mooi uit als wij gaan trouwen de muziek is al geregeld hahahaha

9. Ilja

Ilja Bekend lid

24 sep 2005
    516
    0
    0
    Hier een soort All You Need is Love- story……
    Mijn man is Marokkaan, en woonde nog in Marokko toen hij hier op vakantie was bij een vriend. We kwamen elkaar tegen in een discotheek waar we allebei onder lichte druk van vrienden heen waren gegaan (het lot?) en werden verliefd !
    Hij moest na enkele weken naar Marokko terug voor zijn werk en 2 weken daarna ben ik erachter aan gegaan. Na 3 jaar heen en weer reizen is Mostafa in Nederland komen wonen en inmiddels heten we met z’n 3tjes “Familie H…”

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik heb ooit een computercursus gedaan en mijn huidige man was toen mijn docent. Hij had toen nog een relatie en ik was net vrijgezel. De vonk sloeg nog niet over. Ongeveer 1 1/2 jaar later kwam ik hem per toeval tegen op een datingsite via internet. Afspraakje gemaakt. We zijn toen gaan uit eten en naar de bios geweest. En de vonk sloeg over! Dat was in december 2004. Inmiddels zijn we 1 jaar en 10 maanden verder. We wonen samen, huisje gekocht, in maart dit jaar getrouwd en nu hoogzwanger! Allemaal snel gegaan maar we zijn nog steeds heel erg gelukkig samen! Hij is gewoon de man van mijn leven.

Gr Otje

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vindt het allemaal zo romantisch kliken hé.... :)

12. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    Mijn man had op dat moment een relatie met iemand die boven mijn exvriendje woonde.

We zijn met z`n alle plus een grote groep omgegaan en ik mocht mijn huidige man toen eigenlijk niet zo hihi

Zijn vriendin heeft het op brutte wijze uitgemaakt en huilde bij mij uit.. en toen sprong de vonk!

we hadden voorgenomen dat het maar 1 malig (one night stand)zou zijn (vanwege vrienden en familie)maar ja.. cupido houd je niet tegen

nu zijn we al bijna 10 jaar verder hihihi en wonen ook al bijna 9 jaar samen en hebben een dochter van bijna 6

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik zag hem een keer op een kermis. en was helemaal verkocht. maar durfde er niet zo op af. dus maar een beetje er om heen gedraaid, in de hoop dat ik opviel. (mijn vriendin werd er gek van)
    uiteindelijk was het een jaar later dat we met mekaar in gesprek kwamen.

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    via sms

mijn man had op dat moment de simkaart van een vriend van.
    die op dat moment jarig was en ik een sms stuurde om hem te feliciteren.
    waarop hij (mijn man) terug stuurde dat hij van sim had geruild en we zijn toen blijven sms.
    een paar maanden verder vonden we het tijd om maar eens af te spreken en op 30 maart 2002 hadden we die afspraak en vanaf toen zijn de vonken blijven overslaan.

nu zijn we in maart al 5 jaar samen en op 17 december al een jaar getrouwd.
    en hebben we onze knappe zoon erbij.

15. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Ik was de secretaresse van mijn man. Hij was de algemeen directeur.
    Nu ben ik thuis de directeur,haha!
    We zijn overigens zes jaar bij elkaar,2de op komst.

Nadien heeft ie overigens geen secretaresse meer gehad. :D

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Hihi wat leuk om te lezen!

Ik zat op een studentenvereniging. Met ons gala had ik een blind date... en nee dat was niet mijn man! Ik zat daardoor aan de tafel met de andere vrienden van mijn blind date en aan mijn andere kant zat mijn toekomstige man!

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik woonde net op kamers in Breda toen een klasgenoot belde op zondagmorgen of ik naar een cafe kwam want ze was daar als enige vrouw( de mannen gingen voordat ze naar NAC gingen zich om 10 uur 's morgens al bezatten). Hij ging ook eens mee want hij geeft helemaal niet om voetbal.
    Ik daar naartoe met een natte kop en werkkleding (niet het mooiste van het mooiste) daar wat gedronken voor me werk. Toen ik op de bus stond te wachten ging me telefoon. Er was een iemand die me wel leuk eruit vond zien en me gezellig over vond komen of hij me tel nr mocht hebben. Ik gezegd dat ik het wel goed vond (ik dacht toch van daar hoor ik niks meer van ). Ik best wel zenuwachtig natuurlijk want ja misschien toch ook wel weer wel. Toen ging op woendsdagavond de telefoon om 20.00 wie belt er in godsnaam onder GTST wilde hem zelf niet opnemen haha.
    Hij was het wat stammelig enzo wat over koetjes en kalfjes gehad na een uur hingen we pas op. maar hij had me wel mee uitgevraagd voor de zaterdagavond wel met een groep waarmee die altijd mee uitging maar met die meiden ging ik ook wel eens uit.
    Op onze date avond zijn we hem na een half uur gepeerd en zijn we wat gaan drinken in een rustig cafeetje. we zijn toen tegen een uur of 1 terug gegaan. in dat cafe heeft hij me gezoend wat was ik gelukkig.
    We hebben innig afscheid genomen en ik was nog niet thuis of de tel ging. een wat aangeschoten vent het was hij haha. Met de mededeling jij bent de waren met jou wil ik heel me leven verder een hele liefdesverklaring eraanvast. Ik ook wat aangeschoten als je me echt leuk vind dat zie ik je woensdagavond om acht uur bij mij voor een romantische dinee.
    Om 1000 de volgende morgen ging de bel. ik met uitgelopen make up een trainingpak naar beneden. stond hij daar met een hele grote mand om lekker te onbijten nou ik kon wel door de grond. ik zag er niet uit natuurijk. Hij heeft daar een nieuwe liefdes verklaring gegeven en tot op de dag van vandaag zijn we nog altijd gelukkig samen.
    Dit is allemaal 5 jaar geleden geweest. Het lijkt al lang geleden maar lijkt als de dag van gisteren.

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Bij ons heel cliché.

4 jaar geleden was ik voor het eerst rij-instructeur.. enne mijn vriendje die kwam bij mij lessen...
    Toen ik hem zag, was ik meteen verliefd... toen zijn we gaan smsen en samen heel veel motor gereden . een half jaar later zijn we gaan samenwonen..

wel leuk om allemaal te lezen!

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    wij hebben elkaar in de kroeg leren kennen.
    mijn nicht had toen nog wat met een vriend van hem.
    nu zijn we alweer bijna 7 jaar samen waarvan we de laatste 2 samen wonen.

20. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wij hebben elkaar voor het eerst gezien toen we allebei een examen deden bij de leverancier van de software die we destijds nog allebei implementeerden. Hij kwam zich aan me voorstellen wat ik heel raar vond omdat het daar niet gebruikelijk was en vond hem gelijk helemaal leuk. Ik was eerder klaar met het examen en stond beneden nog wat te babbelen bij de receptioniste, even later zag ik hem weer en keek gelijk of hij geen trouwring om zijn vinger had.

Een week later bleek dat hij nog voor het bedrijf werkte waar ik zou gaan werken, zijn laatste werkdag was mijn eerste en we hadden gezamelijke overdracht. Aan het eind van de dag vroeg hij of ik hem naar huis wilde brengen aangezien hij zijn auto net had ingeleverd. We zijn toen eerst wat gaan eten/drinken en 2 weken later woonden we samen :)

Dit is nu ruim 3 jaar geleden en we zijn nog steeds gelukkig met intussen ook een pracht van een dochter.

Deel Deze Pagina