hallo meiden heeft iemand van jullie misschien ook een ervaring met ontstoken eierstokken. Ik heb dit net 2jaar geleden gehad en dit is iets wat ik niemand toewens, het heeft een hele lange nasleep voordat ik erover heen was. Ik zelf ben nu in de 8e ronde om zwanger proberen te geraken. De gyn van destijds vertelde dat het een lichte (maar o zo pijnlijke) ontsteking was en dat het geen probleem voor mijn vruchtbaarheid zou betekenen. Maar na 8 rondes ga je daar toch weer over nadenken heeft iemand die ervaringen kan delen??? Jackie
Heb geen ervaring, maar als je je zorgen maakt zou ik vragen of de HA je doorverwijst naar de gyn zodat deze je kan onderzoeken en/of geruststellen. Stressen over zwanger worden werkt de zwangerschap juist tegen!
hoi ik heb zelf ook een onsteking aan de eierstok gehad en bij mij heeft het helaas wel voor problemen gezorgt maar het is te hopen dat het bij jou allemaal goed genezen is en je snel zwanger raakt
bedankt voor de snelle reacties oh caruli hoop niet dat het heel erg is?! het enige waar ik dus last van ben blijven houden is dat als mijn vriend erg diep in mij komt dat dat wel zeer doet verder is alles goed verlopen (denk ik dus) ik ga op dit moment beginnen met tempen. wil dit even volhouden en dan naar de HA me2 jackie
hoi meid ja dat heb ik ook dat het pijn doet enzo en nu heb ik in juni een laparoscopie gehad en daar is uitgekomen dat ik helemaal vol met littekenweefsel zit en mijn eileiders kunnen hun werk dus niet meer doen en kan ik spontaan niet meer zwanger raken en ga ik aan de ivf maar goed dat is bij mij het geval dat hoeft niet bij jou zo te zijn maar als je ongerust bent dan kun je beter even langs de ha gaan en een doorverwijzing vragen dat de gyn je eens goed onderzoekt succes meid
oh das wel heftig maar dan heb je het aan beide eierstokken gehad??? Ik namelijk maar aan 1 en met 1 stok ken je toch hummeltjes produceren ??!! ennieweej ga ik het nog wel even zelf proberen want het vormt nog geen probleem hoor maar was benieuwd wat anderen evaringen zijn mocht ik het einde van het jaar nog niet zwanger zijn dan ga ik na de HA thnx jackie
hoi ja das waar met 1 eierstok kun je nog gewoon zwanger raken ik wens je in ieder geval veel succes en duim voor een snel resultaat
hoi jackie en caruli, ik heb totaal geen ervaring wat jullie allemaal meemaken, maar wil toch even zeggen dat ik goed kan begrijpen dat het erg moeilijk en frustrerend kan zijn, en jullie heel veel succes wensen. hoop het beste voor jullie!! xxx femke (ps even een ander vraagje, hoe krijg je dat persoonlijke plaatje bij je gegevens??)
ik heb het zelf afgelopen dec.jan. gehad en volgens de gyn heeft het verder geen gevolgen voor het zwanger worden...al denk ik zelf dat het pas sinds 2 mnd weer echt goed is, maar dat zal de tijd weer uitwijzen maar dat is dus mijn ervaring die ik met je kan delen dat ook mijn gyn zegt dat het niks uit hoeft te maken, ik had geen verklevingen niks dus ja dat zal ook wel schelen natuurlijk.. in ieder geval veel succes en bj alles gewoon je gyn bellen als je duidelijkheid wilt of je ha...
afwisselend links en recht vlakbij je lies, weet niet of je het herkent, maar dat voelde ik dus heel heel erg...
inderdaad vlakbij de lies, bij mij was het zo dat ik daardoor niet recht op kon staan. het is een erg pijnlijke bedoeling ik ben ook een half jaar uit de running geweest ik had zelfs zo'n pijn dat ik continu aan het braken was, wat niet bij de symptonen hoorde zei de gyn herkenbaar jody? jackie