boek mariel kroon

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wondertje, 10 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    Kent iemand het boek zwanger worden voor kinderwensers en twijfelaars van mariel kroon?
    Wat zijn jullie ervaringen en heeft iemand het te koop??????????????

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het boek vorig jaar van mijn man gekregen, toen we besloten met de pil te stoppen... hij heeft het gewoon bij Bol besteld geloof ik.... wel duidelijk, veel goede tips,maar veel van de info kun je ook van de site: zwangerstraks.nl halen hoor...

Chrizzzy

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb 'm ook bij Bol.com besteld, leuk om te hebben, maar idd wat Chrizzzy zegt, je kan ook veel van die info op zwangerstraks.nl vinden. De plaatjes erin vond ik wel errug leuk om te zien trouwens ;)

4. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ik heb m ook! Het is echt een aanrader. Ik heb m gewoon in de stad gekocht!!

Liefs

5. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik vond 'm ook erg goed. Ik had 'm bij de bieb geleend. Ik moest er alleen wel goed aan denken dat ik 'm steeds na het lezen goed weg lag, mocht er ineens onverwachts visite komen..... Ik vond 'm wel wat erg op vrouwen gericht, maar ik denk dat de mannen toch meer geinteresseerd zijn in de praktijk kant dan in de theorie ;) .

6. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    @Esmeralda

Wij hebben het boek ook steeds goed verstopt hihi...

hij staat nu in de boekenkast in de studeerkamer achter oude studieboeken, want daarvan weet ik zeker dat er niet iemand even een boek uit de kast trekt en het tegenkomt....

Chrizzzy

7. Niet meer actief

Ik heb hem van een vriendin geleend.
    Vind het een handig boek, maar er staat idd niet zoveel nieus in. Bijna alle info is op internet ook wel weg te halen!

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nou ik moet zeggen dat ik verschrikkelijk goed moet opletten want ik heb zowat een boekenkast vol zwangerschaps boeken :oops: :oops: :oops:
    Hoebedoel je teveel er mee bezig maar ik vind het ook zo ontzettend leuk!!

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    hihi!! Ik herken dat zo :) Altijd voordat er visite komt, kijk ik ff waar dat boek ligt want stel je voor he ;) M'n vriend verstopt ook altijd het potje met foliumzuur achter het koffiezetapparaat hahaha!!!

10. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ik moet ook altijd al mijn zwangerschapsboekjes weg stoppen ja. Ik lees ook de kinderen en de ouders van nu en die laat ik nog wel eens slingeren! Het is altijd goed opletten hahaha

Liefs

Deel Deze Pagina