Dag dames, Ik ben begin feb bevallen. Nu heb ik vaak als ik de avond naar bed ga en ik mijn ogen dicht doe dat ik me heel erg duizelig voel draaiduizelig ik moet dan echt gaan verliggen of ff overeind. Herkend iemand dit? (bloeddruk,bloed enz is goed en gecontroleerd) Ook heb ik allang geen gebroken nachten meer. Ik heb het niet iedere avond maar wel vaak. Avonden ben ik ook eigenlijk nergens toe in staat te uitgeput gewoon....Overdag weinig last van behalve regelmatig een overslaand hart geen snelle hartslag maar een onregelmatige. Is nu negen mnd geleden duurt het zo lang??? Vwb mijn hart heb al vaker topics over geopend ben er onzeker over zoek denk ik lotgenoten/steun vooral omdat je over die klacht nooit wat leest/hoort.... En het is zo naar en eng gevoel pffffffff. Nogmaals hart bloeddruk bloed ijzer schildklier alles is normaal. Ik werk 3 dgn en heb een dochter van dus 9mnd en een zoontje van vier jaar. Lieve groeten!!! groetjes
Het hoeft natuurlijk niet in relatie te staan tot je eerdere zwangerschap. Draaiduizeligheid kan te maken hebben met je gehoororgaan. Ik zou dus even langs de huisarts gaan.
Ik dacht dat ik de enige was maar heb precies hetzelfde. Vooral die hartkloppingen zijn erg vervelend, net alsof hij een slag overslaat steeds. Hier ook duizelig en erg moe. Ik heb ook op alles laten testen maar niets aan de hand. Word er moedeloos van, had eigenlijk 'gehoopt' dat het m'n schildklier was, dan was er makkelijk iets aan te doen. Krijg binnenkort voor 24u een kastje om hartslag te meten en een cardiologische test. Benieuwd of daar iets uit komt. Heb jij die hartkloppingen ook als je gewoon rustig zit? Merk dat ik er de hele dag door erg op let, om gek van te worden soms.
Hoi, Ik heb het in rust inderdaad maar ook met inspanning. Mijn hart slaat extra tikken achter elkaar het voelt heel eng aan. Inderdaad alsof ie sprongetjes maakt en het voelt ook onregelmatig. Ik heb ecg, echo van het hart alles gehad en ze zien het ook op het kastje maar ze zeggen onschuldig. Toch is het heel naar heb het voorheen nooit gehad en het voelt zeer beangstigend ik wordt ook helemaal heet dan krijg echt een naar gevoel in mijn lichaam. Soms wordt ik er in mijn slaap wakker van en ben ik ook heel duizelig en naar en dan voel ik dat hart gewoon raar slaan. Brrrrrr het valt niet mee vind ik
Ja ik herken dat, word er ook zenuwachtig van. Heb het net als jij ook in m'n slaap, soms voelt het alsof iemand me bij m'n keel grijpt ofzo, bang word ik er soms van. Gek dat ze dan niks kunnen vinden he, echo en ctg heb ik ook al gehad. Alles was verder goed, maar voor mijn gevoel voelt het niet normaal. Ben af en toe bang dat ik een hartaanval krijg ofzo. Doodeng. Ben er ook heel erg mee bezig gedurende de dag merk ik.
Ben heel benieuwd wat er bij jou uit het kastje komt!!! Je hoort hier ook nooit iemand over ena op Internet os er ook weinig te vinden....
Zou het een (lichte) paniekaanval kunnen zijn? Dan hebben mensen ook last van hartkloppingen. Soms ook knijpend gevoel bij keel. En door hoge ademhaling ook duizeligheid....
Denk het niet ik heb het te pas en onpas ook als ik zwaar relaxed ben en bij mij is uit de holter ook echt gebleken dat ik er last van heb de extra slagen.
Ik kan hier wel een boek over schrijven.... 2 maanden na de bevalling van mijn eerste zijn de klachten begonnen. Altijd moe, hartslag altijd voelen, heel erg draaierig (vooral in bed maar ook zomaar overdag), ook het gevoel dat mijn keel dicht gedrukt wordt bij het in slaap vallen, paniekaanvallen af en toe etc. Ik heb alles laten controleren wat je kan bedenken. Hart, hoofd, bloed enz. en er is NOOIT wat gevonden. Waar ik uiteindelijk baat bij heb gehad is Cranio-Sacrale Therapie. Hierdoor voelde ik me lichamelijk beter. Het is nooit geheel over gegaan totdat ik ben bevallen van mijn tweede kindje. Ik voel me nu weer 'normaal'. Het blijft een vreemd verhaal en een oorzaak weet ik ook nog steeds niet maar je bent in ieder geval niet de enige.... maar ik zou die therapie proberen. Wellicht helpt het!
Ja alleen bij mij is er wel wat gevonden. Namelijk dat mijn hart af en toe extra slaat. Dus therapie heeft geen zin bij mij. Mij gaat het er meer om zijn er andere die dit hebben en ook nog zoals ik tien mnd NA de zwangers chap....