Extreme jeuk, allergie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Prissie1983, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jaycen (bijna 2) heeft nu sinds een week of 2 extreme jeuk.
    Het begon minder en werd steeds erger, nu staat hij de hele dag te schuren en te krabben.
    Vooral op zn rug, buik en hals, maar als zijn kleding uit is ook zijn benen.
    Als ik zn nagels niet kort hou krabt hij zich helemaal open.
    Ik heb nu neutral aangeschaft om te kijken of het misschien aan parfum ligt.
    Wij gebruiken zelf even geen parfum, deo, enz en ook was ik nu alles met neutral.
    Daar zie ik nog geen verbetering door, maar misschien moet ik dat wat langer uitproberen om te kijken of het misschien aan "parfum" ligt.
    Maar het kan natuurlijk van alles zijn, we hebben 2 honden, (oppas)oma heeft een hond en een kat, stof, hooikoorts, voedselallergie?
    Ik ben nog niet bij de dokter geweest, maar ik wil daar voor het einde van deze week wel een afspraak maken, want hij wordt zelf 's nachts wakker van de jeuk nu.
    Op internet heb ik al een beetje gezocht op jeuk, maar ik kan er niet veel over vinden, vandaar dat ik het hier nog even wil vragen.

-Heeft hier iemand ook een kind(eren) met jeuk of allergie en zo ja wat voor allergie?
    -Wordt er een allergietest gedaan als ik hiermee naar de dokter ga en zo ja, hoe gaat die in zijn werk?
    -Kan deze jeuk ook met voedsel te maken hebben?
    -Is er iets aan te doen om de jeuk te verlichten?
    -Kan het een uiting van stress zijn? Hij gaat sinds kort 2 ochtendjes naar de peuterspeelzaal. (Uit zich daar niet gestresst, maar het is een binnenvetter, dus zou er wel gestresst van kunnen zijn)

Alvast bedankt voor de moeite van het lezen.

Groetjes Priscilla.

2. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Eventjes up, voor het geval er toch nog iemand is die er iets over weet :p

Deel Deze Pagina