ontsteking in bovenkaak

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Nee het is niet verstandig om er zelf aan gaan zitten te pulken maar wat ik laatst heb gedaan omdat de druk met te veel werd ... met schone handen het tandvlees masseren er om heen ... als dat al kan en bij knapte de ontsteking en was alles met een uurtje weg en opgelost. Later die week moest ik toch al naar de tandarts (mijn beste vriend :() en dus heb ik even nagevraagd of het nog erg was ... Prima opgelost volgens hem!

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee ik eb er nog niet in geprikt, maar dit lijkt me wel een goed idee!
    Bedankt, ga ik eens ff proberen!
    Alle meiden, bedankt voor jullie reacties, ik laat weten hoe het afloopt.

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hoop dat je inmiddels van de druk af bent en dat het dus gelukt is. Hoop ook dat je zo slim was om een glas water bij de hand te hebben :D Was niet echt fris zeg maar wat er uit kwam ... sorry!!!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

de pijn zal ondragelijk worden.je moet snel naar kaak chirurg die misschien n buisje plaatst om het leeg te laten lopen en je krijgt n AB kuur. het gaat niet zelf weg!

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Als je naar de tandarts gaat vandaag dan wel aangeven dat je bij de behandelijk al aangaf dat het anders dan anders voelde. Hij had namelijk verder moeten zoeken. Dit is een fout van de tandarts. Misschien kun je zo de mogelijke kosten wat drukken. Tandheelkosten zijn niet goedkoop namelijk mits je goed verzekerd bent.

Heel veel sterkte!

6. lioness74

Dames ik moet vanmiddag om 14.15 bij de tandarts zijn!

*zit nu al te bibberen*

7. lioness74

Het is niet gelukt....toen werd het direct pijnlijker...ben maar gelijk gestopt met masseren.
    Mn gezicht werd ook dikker en vanmorgen zat mn oog al helemaal dicht, zo opgezet mn gezcht is :x.

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Sterkte straks!

9. lioness74

Dank je!

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

komt goed! nog even en je bent er vanaf!

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Oef dan denk ik dat je het echt veel erger hebt dan dat ik me nog kan herinneren. Sterkte ... de pijn zal snel weg zijn in het geval dat ze het open maken! Maar dat open maken doet helemaal geen pijn. En dat zeg ik als mega schijterd van welke tandarts dan ook!!!

12. lioness74

Ik hoop dat hij het zelf kan,anders moet ik naar de kaakchirurg.
    Ben benieuwd.

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Succes straks...!!!

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63

ik heb ook gehad 2 jaar geleden. het is echt spoedgeval, je kunt ook zelf naar ziekenhuis bellen en komen voor naar kaakchirurg. kijk tandarts kan geen brede foto maken van de kaak. die maken ze in ziekenhuis dan zien ze hoe ver het in de kaakbot doorloopt. heel veel beterschap meid!!!!vraag ook om pijnstillers.

15. lioness74

Nou ik ben geweest...
    Hij schrok van de ontsteking. Heeft een foto gemaakt maar kon eigenlijk niks zien omdat er zoveel vocht zit.
    Omdat het al een probleemmatische kies is waar alles eigenlijk al alles aan gedaan is, zei hij: je hebt 2 opties: of ik stuur je door naar de kaakchirurg en die haalt het puntje van de wortel af, met het grote risico dat het over een tijdje weer hetzelfde is.

Of we trekken de kies, en plaatsen dan evt een kroon.

Omdat deze rotkies al zoveel gekost heeft, heb ik voor het laatste gekozen.
    Maar hij kon nu natuurlijk niet trekken ivm de ontsteking.
    Ik heb penniciline gekregen en pijnstillers.
    En mèèèn, sinds ik terug ben vanmiddag, ben ik me toch een partij beroerd ineens!
    Heb nu 1 keer zo'n tabletje op, en ik mag hopen dat het snel werkt want ik moet morgen ook werken.
    Echt zo'n pijn niet normaal en koorts en alles doet zeer!
    Ik hoop dat de ontsteking snel weg is......

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dus die megabit zit er nog?
    Beterschap meis....

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Moet zijn megabult, mijn iPad verandert soms woorden vanzelf ;)

18. lioness74

Ja die zit er nog.
    Hij wou er niks aan doen, zei dat het geen zin had :(.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    echt zo raar.je moet niet gaan werken morgen om te beginnen. AB werkt pas na 2 dagen. kaakchirurg zou buis kunnen plaatsen zodat pijn verlicht wordt.en zij zouden n foto kunnen maken. ze hebben zo een ronde apparaat waarmee ze de hele kaak kunnen zien.

20. lioness74

Tis ook raar.....maar als ik morgen nog zo beroerd ervan ben en zoveel pijn heb, dan ga ik toch echtb wel bellen hoor!
    Nu achteraf heb ik er ook spijt van dat ik niet heb aangedrongen om wat aan die afschuwelijke bult te doen :(.

Deel Deze Pagina