Ontsteking in voet!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door roosje1979, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1979

17 mrt 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, Ik heb weleens gehoord dat een ontsteking (waar dan ook in je lichaam) slecht is voor je ongeboren kindje. Is dit echt zo?Ik heb namelijk een fikse pijn in mijn voet (voelt als een ontsteking) en de dokter gaat mij nu geen anti-biotica geven vermoed ik. Maar ik wil nu eigenlijk weten of ik voor zoiets wel naar de dokter moet of wachten tot het vanzelf overgaat (zou ik gedaan hebben als ik niet zwanger zou zijn geweest) en dan na een week pas langs gaan.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    met een ontsteking zou ik sowieso geen risico nemen. Zwanger of niet.
    Dus ja, een doktersbezoekje zou ik aanraden. Er zijn volgens mij wel antibiotica die wel mogen. (als het een ontsteking is dan he)

3. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ligt er een beetje aan wat er ontstoken is, en of het wel een ontsteking is.

zelf heb ik van mijn 34e week tot bevalling een peesontsteking in mijn voet gehad.
    heel fijn maar niet heus.
    hier werd niets aan gedaan, behalve rust houden en goed schoeisel.

dat was trouwens ook de oorzaak, verkeerde schoenen.

maar ik denk dat het er heel erg aan licht wat er ontstoken is en in welke mate!

anders toch maar ff naar de ha!

4. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik had blaasonsteking en kreeg wel antibiotica, speciale die je wel mag gebruiken tijdens de zwangerschap. dus ik zou het wel vragen. een onsteking kan ook koorts veroorzaken en van koorts kun je weeen krijgen, dus dat is ook al niet zo best.
    ik heb zelf een onstoken teen gehad tijdens de zwangerschap en goed in een voetenbadje met soda/badendas geweekt. toen ging het beter.

succes x

Deel Deze Pagina