Jeuk enbranderig gevoel down under?

Discussion in 'Gezondheid' started by bunchy, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Zou het een schimmelinfectie zijn?
    Gaat dit vanzelf over? Heb het niet zo op zalfjes, medicatie, helemaal nu ik pril zwanger ben...

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Klinkt idd als een schimmeltje, relatief eenvoudig te verhelpen met van die eitjes die je vaginaal moet inbrengen. Huisarts kan die voorschrijven en zal ook rekening houden met het feit dat je zwanger bent. Ik begrijp wel dat je liever geen medicatie gebruikt, maar zelf dokteren met een schimmelinfectie werkt ook niet en dan ben je straks nog verder van huis...

3. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    klinkt idd als schimmeltje, heb ik ook gehad... Gewoon even langs huisarts, dan krijg je inderdaad van die eitjes die je in moet brengen. Zijn gewoon veilig te gebruiken tijdens zwangerschap!

4. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Schimmeltje. 2 weken geleden ook gehad. Kreeg miconazolnitraat zalf met inbrenghulsjes. Ff ha bellen wordt anders alleen maar erger.

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Toevallig vandaag een creme ervoor gehad: op verpakking staat canesten gyno 3.. is gewoon uitwendig . Klinkt idd als een schimmelinfectie en ik zou er wel wat aandoen, want de jeuk etc kan veel erger worden en ben je verder van huis. verder hielp hier ook een koud washandje tegenaan even en wassen vaak met lauw water zonder zeep.

Sterkte!

Share This Page