laatste update

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by naverona, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naverona

naverona Actief lid

Apr 26, 2011
    249
    0
    0
    admintratief/secretarieel medewerkster
    Nieuwpoort
    hoi lieve verloskundigen,

even een laatste update voor jullie..

Na alle ellende met de groeiachterstand en weinig vruchtwater ging ik maandag 2-1 naar de gyn voor controle..kleine lag dwar/in stuit..dus afspraak voor een uitwendige versie met 38.1 weken.

2 uur voor ik zou gaan vertrekken belde ze de afspraak af met de mededeling dat er geen tijd was en ik morgen maar moest komen..Na alle ellende die ik al met dat zh had gehad ben ik een ander zh gaan bellen..Hier kon ik die middag om 14,15 al terecht..

dit liep helaas uit tot 15.00 en gelijk een echo..wat blijkt idd kind dwars/in stuit voeten beneden en navelstreng ervoor..( helaas had de gyn maandags niet goed gekeken) ik kon dus echt nooit niet gewoon bevallen..voeten lagen al ingedaald en diep ook dus dit was al langere tijd zo.

Ze hebben nog een versie geprobeerd maar lukte niet zat helemaal klem met dr voeten.dus gelijk een spodkeizersnee omdat ik al ontsluiting had en ze met gemak door mijn vliezen kon trappen en de navelstreng dan zou uitzakken.

dus na heel veel geluk gehad te hebben is binnen 3 uur na aankomst in het andere zh onze docht op woensdag 4-1 om 17;52 geboren...

Ze heet Yasmin Aliyah en weegt 3180 gram en 49 cm lang..

Daarbij werd er toen zoveel paniek gezaaid omdat ze o zo klein zou zijn..ze zou zelfs dysmatuur gebioren worden volgens die andere gyn's..

veel liefs..

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een verhaal zeg.... Maar wat superfijn dat het allemaal zo goed is afgelopen, en wat een prachtig gewicht en lengte heeft ze!
    Hele veel geluk gewenst met je meisje, en een goed herstel van je keizersnede.

Mirjam

Share This Page