Curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zouzograag, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    #1 Zouzograag, 5 jul 2013
    Laatst bewerkt: 5 jul 2013
    Vandaag is onze lieve kleine mini een ster aan de hemel geworden. Het was een helse dag, gecuretteerd en nu weer thuis. Ik ben wat aan het rondlezen over curettages en het verloop van het herstel. Wat mij opviel: ik heb geen afsrpaak staan voor nacontrole, volgens de gyn zag het er weer mooi uit. Is dit normaal?

En hoe was bij jullie het herstel na de ingreep?

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    He bah meis, veel sterkte met het verlies van jullie kleine sterretje.
    Ik heb zelf geen ervaring met curretage maar misschien is het fijn om alle vragen op te schrijven en deze te vragen aan de gyn op maandag?

Igg veel sterkte meis.

Dikke knuff

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    We gaan op vakantie, maandag bellen wordt 'm niet. De vragen zijn ook weer niet zo dringend dat het niet kan wachten tot de belafspraak over twee weken, het is meer dat ik gewoon benieuwd ben naar het verloop. Ik lees er wel over, maar ervaringsverhalen zijn ook fijn. En.... Het biedt ook wat houvast om hier te lezen, het is allemaal zo verdrietig :' (

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb jaren geleden een curettage gehad (weliswaar om een andere reden) maar ik heb ook geen nacontrole gehad.
    Ik heb een dag of 4 bloedverlies gehad en daarna niets meer. Ik heb wel heel veel last van de narcose gehad maar dat is persoonlijk natuurlijk. Mijn cyclus was direct daarna ook weer normaal, dus die 4 dagen bloedverlies waren mijn menstruatie zeg maar.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.969
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs