Hoi meiden, Heb gister Baby te huur gekeken, erg grappig om te zien en je te ergeren....! Maar wat ik mij nu afvroeg, zullen jullie je kindje voor zo'n programma opgeven? Ik denk het niet, zal haar niet eens kunnen missen ! Ik weet ook niet of ik met een gerust hart zal slapen als ze bij deze tieners is. Ik weet dat er een nanny bij is, maar toch... Wat zouden jullie doen? Ben benieuwd!
Absoluut niet... als ik zie wat er allemaal gebeurt, vind ik dat dus geen veilige plek voor mijn kind! Ik vind het eerlijk gezegd heel raar dat er ouders zijn die hun kind hiervoor 'uitlenen'. Bij wat oudere kids kan ik me er nog wel een voorstelling bij maken, (basisschoolleeftijd), alhoewel ik het ook dan niet zou doen. Maar baby's en peuters? Nee! Laat ze maar zo'n levensechte babypop die computergestuurd is, gebruiken...
Ik vind t vreselijk, heb t ooit 1 of 2x gezien en kan er eigenlijk niet naar kijken. Snap niet dat je je kindjes daarvoor leent; je ziet soms echt dat die kleintjes zich niet fijn voelen. Naar hoor!
Ik zou hier nooit aan meedoen. Heb gisteren vor het eerst mijn dochter de hele dag naar een oppas gebracht. Een ervaren vrouw die zelf 3 kinderen heeft groot gebracht, maar nog vond ik het hardstikke moeilijk... En dan zou ik Jasmine bij onervaren tieners achterlaten?? Not!!! Ook al is er nog zo'n ervaren nanny bij...
Echt nooit! Ik kan Milan sowieso al niet zo lang missen (hij is nog niet eens ooit bij opa en oma wezen logeren ), maar anders zou ik 't ook echt niet doen hoor. Gisteren heb ik toevallig ook een stukje gezien en één van die "geleende" kindjes was jarig, hij werd 1. Dan vraag ik me echt af welke ouders de eerste verjaardag van hun kindje niet mee willen maken...
Ik begrijp al niet waarom je naar zo'n programma zou willen kijken, laat staan je kind voor wilt uitlenen. Nee, onbegrijpelijk