Pijnlijke onderrug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ZIjn er meer meiden die last hebben van hun onderrug?? Heb vandaag eigenlijk de hele dag al zo'n ongesteldheidsgevoel en een pijnlijke onderrug, hoort dat bij bandenpijn?

2. Jowi 2006

Jowi 2006 Actief lid

21 jun 2006
    131
    0
    0
    Doetinchem
    Ik heb de hele zwangerschap last gehad van mijn onderrrug...!!! Ik ben er ook voor na de fyshiotherepeut geweest, en heb wat oefeningen gekregen.. Kijk het even aan zou ik zeggen want je bent nog in het begin stadium van je zwangerschap... Als het over een aantal weken nog zo is, zou ik even langs schieten bij de fyshiotherapeut omdat het natuurlijk alleen maar zwaarder wordt naar mate je zwangerschap vordert... Succes ermee..!!!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik heb ontzettende pijn in mijn onderrug, het is echt heel erg vervelend.
    Ik zelf ben van plan het wel even bij de dokter te bespreken want het is idd erg vroeg in de zwangerschap en ik heb zoiets van dat als dit nog 8 maanden zo blijft......... :( :(

Maar ik wacht nog wel even een paar dagen, wordt het niet beter dan bel ik volgende week de dokter, kan ik r gelijk vertellen dat ik zwanger ben!

4. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    de dag dat ik teste had ik ook veel last van m'n onderrug en de volgende ochtend nog steeds.
    Gelukkig heb ik nu nergens meer last van en hopelijk blijft dat zo ;)

5. Niet meer actief

Hmm het is nu weer weg... had ook veel last van 1 van mn liezen, denk dat het toch een soort bandepijn is geweest!

6. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ik heb sinds een paar dagen ook last van mijn onderrug. Doe zittend werk en heb al jaren dezelfde bureaustoel, maar weet nu 's middags niet meer hoe ik op dat ding moet zitten. Zit me een partij te draaien en te wiebelen om een positie te vinden die comfi is.
    Begin nu ook last te krijgen tussen mijn schouderbladen, zal wel komen omdat ik probeer mijn onderrug te ontlasten en extra druk boven leg... moet maandag toch naar de HA even kijken wat hij er van zegt. Ik voel wel iets voor de fysio, daar ben ik eerder geweest. die maken de boel weer lekker los en geven je oefeningen om je spieren te versterken.
    Succes aan iedereen met pijntjes!

7. dit heb ik ook al een paar dagen en nou heb ik een soort gekriebel in mijn onderbuik wat zou dat kunnen zijn?

8. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Hoi,

Ik heb dit ook en een heel moe gevoel in mijn rug maar ik had al last van mijn rug voordat ik zwanger werd vanwege een autoongeluk maar ik denk dat het voor mij alleen maar erger wordt, hopen van niet natuurlijk

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb ook zo'n last gehad van die lage rugpijn, heel vervelend.
    Maar ik moet zeggen dat het de afgelopen week minder is geworden.

Gr. Cellie.

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hai Nann,

bandenpijn heb je meestal pas vanaf een week of 20 zwangerschap, omdat dan je baarmoeder veel sneller gaat groeien, en er spanning op de spieren komt te staan die langs je baarmoeder lopen....bandenpijn is echt van die *(^% steken (vlakbij je schaambot) waarbij je af en toe letterlijk en figuurlijk het af kan sterven van de pijn :(

als je moe bent kan je er juist last van hebben....

die lage rugpijn (weet niet of jij normaal gesproken wel eens of vaak last hebt van je rug, ik wel) is omdat er toch meer gewicht aan de voorkant komt, en dat voelt je rug echt wel, dus zo heel vreemd is het niet maar probeer als je er last van hebt gewoon wat rustiger aan te doen even...

11. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    mijn rug doet ook al een week zeer, in het ziekenhuis zeggen ze dat het erbij hoort, maar het wordt erger, dus ik zou er de gehele zwangerschap last van kunnen hebben

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    kan maar het hoeft echt niet hoor, het kan maar zo van de een op andere dag ineens weg zijn om mischien later wel weer terug te komen, maar er is niets van te zeggen meid...

succes

13. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik voe mijn onderrug ook af en toe...denk dat het bij mij nog te maken met het groeien van de baarmoeder aangezien dat op mensruatiekrampen kanm lijken en die had ik ook altijd in mijn onderrug.

Deel Deze Pagina