de pijn in de borsten kan dat ook over 1 zijn of is dat meestal altij op alle 2? heb namelijk veel last van me linker borst, rechter weer wat minder, dokter zegt ontstoken spier, maar heb het al een maand en gaat niet weg
Ik heb het omste beurt hier.. ze wisselen elkaar af LOL.. Ook heb ik soms steekjes links in me buik en dan later rechts
steken in mijn buik daar heb ik laatste tijd ook heel veel last van, soms is het zo erg dat ik niet meer kan wandellen of liggen,ik ben echt nieuwschierig maar een testje wil ik mee wachten,maar ben toch heel nieuwschierig van wat het allemaal kan zijn
Geen idee.... een test zou kunnen zeggen of je zwanger bent of niet.. mocht dat niet zijn zou ik toch even naar de arts gaan als ik jou was.
het is ook zo als mijn vriend en ik betrekking hebben en hij komt aan men borst of tepel is deze heel gevoelig, waar dat ik eerder nooit nog last van heb gehad
ik ben echt helemaal in de war,normaal gezien houd ik bij wanneer ik mijn nod moet krijgen maar nu dat we met examens bezig zijn enzo ben ik er met men hoofd niet bij
ik ben in oktober verschillende keren mijn pil vergeten, in november terug normaal begonnen maar ik neem mijn pil regelmatig door zo had ik dat een keer gedaan en ik was een week verder en kreeg mijn regels door ben dus gestopt met pil, in november heb ik dus die zelfde strip gebrukt waar dat er al 7 uitwaren nu ben al zogoed als een maand gestopt
als men lichaam dan toch aan het ontpillen zou zijn , kan ik dan in die tijd ook nog zwanger geraken?
Daphne, Wil je proberen je vragen in één topic te stellen? Op die manier voorkom je dat er een regen aan nieuwe topics ontstaat. Wil je hierop letten? Dan laat sluit ik dit topic en kan je je vragen stellen in je andere topic. Succes, Josien (moderator)