4wkn zwanger en beetje bloed verlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nicoleENsandra, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicoleENsandra

18 feb 2011
    93
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 4 wkn zwanger en 3 dagen geleden kreeg ik een klein beetje ongi gevoel en daarbij een klein beetje bloed ( geen stolsels ) en bij het afvegen. Tot op heden heb ik dat nog steeds en nu ook bij het plassen
    ( klein beetje ) Wat ik ook heb is jeuk in en op schaamlippen van mijn vagina( niet de hele tijd ) mijn borsten zijn nog steeds heel erg gevoelig en pijnlijk. nu heb ik geen ongi gevoel meer en eigenlijk helemaal geen pijn maar wel nog steeds een klein beetje bloed telkens als ik moet plassen. ik heb 6 jr geleden een bbz gehad maar toen had ik veel pijn aan 1 kant en veel bloed en stolsels, dit is nu totaaal niet het geval. Moet ik me weer druk gaan maken? Of kan dit gewoon gebeuren? Ook las ik dat als ik niet te veel krampen enzo heb is het niet erg?

Graag hoor ik van u.

BVD

Groeten

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi NicoleENsandra,

zoals ik het nu lees kan dit allemaal heel goed bij een prima zwangerschap passen. Ik snap je extra alertheid en je ongerustheid, maar aan de hand van wat je nu beschrijft kan ik niet zeggen of het goed is of niet. Het kan er allemaal bij horen. Wel of niet hebben van klachten zegt niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Ik duim gewoon met jullie mee!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina