Geen zwanger buikje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lellebel35, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lellebel35

Lellebel35 Niet meer actief

Hallo dames..

Ik ben inmiddels bijna 19 weken zwanger van de vierde maar ik heb geen zwanger buikje.
    Ik heb hiervoor 3 keizersnedes gehad en dus helaas altijd al een hangend buikje gehad. Mij valt op dat rondom de maag alles opgezet is en mijn navel is iets naar buiten gekomen maar ik heb nog steeds hetzelfde buikje.

Wie herkent dit? En vanaf wanneer begon het echt te groeien?

Thnks! ;)

2. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik denk dat het bij iedereen toch echt verschillend is, bij deze zwangerschap had ik bij 6 weken al een klein buikje, en begon met de week te groeien (2e zwangerschap!)

3. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik kan je gerust stellen. ik was van mezelf 54 kilo en 1,70 dus slank .
    ik dacht nou dan zou dat buikje ook wel snel komen. nou het begon pas zichtaar te worden met 30 weken!! en de kleine uk groeide juist super:)
    ik dacht echt waar zit het verstopt. maar het kan gewoon wat dieper naar binnen gekanteld liggen zegt de vk.
    nu ben ik inmmiddels 36,4 wk en heb een normaal buikje nu:)

nog geen zorgen komt echt nog wel:)

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Is bij iedereen verschillend.
    Maak je maar niet te druk, het komt vanzelf wel duurt alleen wat langer!

5. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben er zelf pas achter gekomen bij 20 weken dat ik zwanger was
    omdat ik in die tijd 1 kilo was aangekomen en zelf wat was afgevallen maar toen ik het eenmaal wist moest ik het ook heel snel gaan vertellen aan iedereen want ik kwam ook gelijk 5 kilo aan en je zag meteen een zwangerschapsbuik

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik ben nu 39 weken zwanger en ben 8kg aangekomen maar heb een buik waar je 'u' tegen zegt.
    Ben zelf maar 165 (start gewicht was 68)

Dus snel een buikje of niet snel een buikje het zegt uiteindelijk niets.... Is zo verschillend bij iedereen :)

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even off topic:

@ Kimmuh: wat een prachtige buik! Jaloers!

8. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    dit is mijn tweede kindje en mijn buik begint nu pas beetje zichtbaar te worden voor de buitenwereld.. je moet zo denken.. het scheelt je zwangerschapskleren.. ik hoef strx alleen maar shirts te kopen inplaats van dikke truien erbij :D

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wauw, wat een super mooie buik!

Bij mij begon je het ook pas rond de 25 weken te zien en aan het eind twijfelde sommige mensen nog steeds of ik wel zwanger was:p

10. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Heel herkenbaar!! Ik ben zelf ook 19 weken en mijn buik valt totaal niet op als ik mijn gewone kleren aantrek... Ik kan mensen met gemak nog steeds doen geloven dat ik niet zwanger ben en krijg dus ook constant te horen dat ik écht nog niet veel buik heb. Heb wel zo'n periode er wat lastig van gelopen en me zorgen gemaakt maar de baby groeit écht heel goed en het lijkt mij gewoon heel praktisch van een niet al te grote buik te hebben!! ;)

11. LouiseB

LouiseB Lid

22 feb 2013
    16
    0
    0
    Hoi

Ik herken het wel een beetje, ben zelf nu zwanger van de 2e en ben 17 weken maar niets aangekomen en nog niet echt een buikje. bij de eerste zag je het gelijk. ik moet nog tot maart wachten voor de volgende echo. Maar iedereen om mij heen zegt dat iedere zwangerschap anders is dus ik nog best kan gaan groeien

groetjes

12. LouiseB

LouiseB Lid

22 feb 2013
    16
    0
    0
    Hoi

Ik herken het wel een beetje, ik ben zwanger van ons 2e kindje en ben bijna 17 weken maar nog niets aangekomen en bijna geen buikje.
    Bij de 1e zwangerschap was dit wel anders. Soms maak ik me ook wel zorgen maar iedereen om me heen zegt dat iedere zwangerschap anders is of je draagt anders. ( maart krijg ik weer een echo dus even afwachten maar.

Groeten Louise

13. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Ik denk inderdaad dat het bij iedereen verschillend is ik ben nu zwanger van mijn eerste kindje en in het begin had ik ook weinig buik en daar baalde ik enorm van, Want ik dacht juist omdat ik zo slank was dat het snel zou komen
    Ik ben nu 19 weken en sinds ongv anderhalve week is me buikje toch echt zichtbaar.! Uiteindelijk word het wachten wel beloond

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina