Sinds ruim haar eerste verjaardag loopt ons meisje prima los! En sinds een maandje ook op schoentjes! Wezen halen bij de speciaalzaak.. Had vanwege haar hoge wreef alleen niet veel keuze.. Kwam uit op een paar schoentjes van Shoesme met Baby Flex zooltje.. Ze loopt er perfect op! Nu had ik in de sale nog een paartje besteld van Shoesme met zelfde pasvorm (dacht ik) maar kwam ze dus niet in vanwege haar hoge wreef.. Zijn er hier mensen met ervaring met kindjes met een hoge wreef? En dan met name welke laarsjes voor de winter dan geschikt zijn? Merken? Kwam Clic al tegen, maar de meeste leuke zijn pas vanaf maatje 22.. En Orange Babies? Heeft ook erg leuke, maar ken ik eigenlijk verder niet? Kortom, ervaringen gezocht
Mijn zoontje heeft een hoge wreef en ik kon slagen bij de Scapino. Mooie schoentjes van leer met klittenband. De schoentjes kan je vrijwel helemaal open zetten waardoor zijn voetje er makkelijk in kan en door de klittenband ook makkelijk weer dicht. Nike veter schoenen werkt ook goed voor hem. Air max kan je ook helemaal open zetten en boven de wreef strikken.
ja hier! Sandalen zaten daarom helemaal niet goed, want de onderste klittenband kon maar halverwege dicht. Toevallig net nieuwe schoenen gaan passen omdat haar eerste 'op' zijn over een korte tijd. Ze had eerst Elefanten van Van Haren, sneakers. Ik zag nu niet echt mooie hier in de winkel. Dus even bij Bristol gaan kijken, daar hebben ze de Woeffies waar ik wel goede verhalen over gehoord heb. Ik heb laarsjes en half hoge schoenen gepast en die gingen makkelijk aan. Laarsjes hebben rits aan zijkant, maar ook veters tot ver naar onder, dus daar zou je ook nog wat mee kunnen, maar hier zaten de veters strak en had ze voldoende ruimte bij haar wreef