Onze dochter heeft nu sinds 2 weken oorbellen. Echter is 1 kant ontstoken. Het is dik, rood en komt pus uit. Zo heeft ze er geen last van, maar wel tijdens het schoonmaken. We hebben iedere dag 2x met studex advanced spray gesprayd. Nu vertelde mij iemand dat tea tree olie goed is voor de ontsteking. Iemand ervaring hiermee?
Ik zou de huisarts even raadplegen. Een ontsteking moet je denk ik ontsmetten? Tea tree lijkt me daarvoor niet geschikt.
Nee, gewoon een zoutoplossing gebruiken en niet te veel aankomen. Even in de gaten houden en checken of er geen haren in de achterkanten zitten. Voor een eventuele volgende keer zou ik altijd gaan voor titanium zweerknopjes.
Ik zweer echt bij Biotycare verzorgende oordruppels. Hier zit olie in en daarmee voorkom je dat de oorbel aan het gaatje blijft kleven. Juist omdat er bij een ontsteking vocht uit het gaatje komt. Mijn jongste had afgelopen zomer echt een flink ontstoken oorlel. Van alles geprobeerd maar bleef rommelen en toen deze gaan gebruiken. 2 tot 3x per dag een druppeltje en voorzichtig draaien. Je kan het online bestellen.
Gewoon een blok unicura zeep kopen Je handen ermee wassen, en daarna het oor dit echt bij al m’n piercings en oorbellen gedaan, werkt heel goed