Mijn dochter is gek op lezen heeft iemand nog leuke tips voor een meisje van 8? haar niveau qua lezen ligt hoog Ik zag de boeken van dagboek van een muts maar weet niet of dat met 8 jaar al wat is ?
De titel van Dagboek van een muts past bij de inhoud…ik vind het helemaal niets en zeker niet voor jonge kinderen. Mijn dochters dachten er gelukkig net zo over. Geen idee wat ze al gelezen heeft en leuk vond?
Welke groep zit ze? En wat las ze graag? Superjuffie, Mees Kees, Zoete zusjes, Thomas Rutger en paco, Botje. Ministerie van oplossingen, Gozert serie, de magische apotheek.
Zoete zusjes vind ze erg leuk het nieuwe boek krijgt ze met Sinterklaas Ze zit in groep 5 maar leest een hoger niveau Thomas en Rutger heeft ze een deel van gelezen zag dat er een nieuw deel is dat is dus een goede tip vind ze vast erg leuk Superjuffie ga ik ook even voor kijken
Geen meisje maar wat hier veel gelezen is, geluisterd en voorgelezen: Voorgelezen: gozert deel 1 , luna is deel 2 Gelezen/ luisterboeken - ministerie van oplossingen - piraten van hiernaast - magische apotheek - verschrikkelijkste huisdieren Dagboek van een muts is meer voor oudere kinderen De boomhut serie vond hij eerder niet leuk
De wisselaar van Maren Stoffels De dagboeken van Olivia van Meredith Costain De boze heks van Hanna Kraan
Hier is nu een deel 3 van, missie afbreken. Van dezelfde schrijver de trollen van leif, vlo en stiekel. @anna09 Boeken van Michael reefs zijn ook erg leuk. Beginnen met de serie van Marie Boe. Verder leest mijn dochter heel ander soort boeken, die houdt echt niet van zoete zusjes en Rutger en paco dus geen idee of ze verder een beetje gelijke boeken leuk vinden
Er zijn meerdere delen van “juf braaksel”. Ook een erg leuke serie voor deze leeftijd. Verder werd de magische apotheek hier graag gelezen en het ministerie van oplossingen. Ik weet niet of deze aan leesniveau nu al passen.
De boeken van Costa Banana en Julius Zebra vonden ze hier allebei erg leuk. En mijn middelste houdt verder ontzettend van vreselijke boeken als Leven van Loser, Kapitein Onderbroek, of Mijn dikke vette zombie goudvis, maar daar heb ik zelf helemaal niets mee . En heeft ze de klassiekers van Roald Dahl al gelezen, zoals Matilda, De Heksen, Sjakie en de chocoladefabriek, De GVR, enzv?
mijn kinderen vinden de boeken van Geronimo stilton, vooral de fantasia reeks leuk. Je hebt ook thea stilton is met een meiden muis, geronimo met een jongens muis. verder zie ik veel dingen voorbij komen die ze hier idd ook lezen. van de boomhutten enzo. misschien is de tempeljagers ook leuk, is wel al iets moeilijker, en weinig plaatjes. miljonairskind is misschien ook leuk.
Wat mijn dochter op die leeftijd leuk vond: Boomhut, mees kees, julius zebra, dummie de mummie. Het ouderbureau van David Baddiel (gaat over een jongen die baalt van zijn ouders, na een wens in een andere wereld terecht komt en binnen een paar dagen nieuwe ouders moet kiezen) vond se ook heel leuk
Mijn dochter verslind de dagboek van een muts boeken. Ze heeft ze allemaal en leest ze vanaf 8 jaar. Nummer 15 komt binnenkort uit. Ze leest al AVI plus en is net 9 geworden. Het gaat gewoon over een jongen waar de hoofdpersoon verliefd op is. Geen seks of drugs ofzo. Mijn dochter van 7 is fan van de boomhut boeken.