Hier mijn situatie: 25-12-2011 bevallen van een dochter. Vervolgens heb ik 2 weken gevloeid, waarvan 1 week wat meer en in de 2e week alleen "nalekken". 28 januari werd ik naar mijn gevoel voor het eerst weer ongesteld, maar ik zou nu op cyclusdag 9 zitten en ik verlies nog steeds bloed... Het bloed dat ik vanaf 28 januari verlies is duidelijk donkerder en ik verlies ook geen klonters (wel in de eerste week na de bevalling). Nu is mijn vraag: ben ik nu nog aan het vloeien van de zwangerschap of is het echt een ongesteldheid? Alvast bedankt voor het antwoord.
Hallo, Het kan beide zijn. Je kan namelijk 4-6 weken vloeien na de bevalling. En je menstruatie kan ook wel weer op gang zijn gekomen, het wel erg snel meestal duurt dat wat langer. Groetjes Ineke
Ik heb tussen het vloeien en het nieuwe bloedverlies zo'n 2 weken helemaal niets verloren, vandaar mijn vraag of het menstruatie of nog vloeien is... Maar nu is het bloedverlies m.b.t. hoe het eruit ziet duidelijk anders dan direct na de bevalling.
hoi als het bloedverlies nu alweer 2 weken duurt is het echt nog een opruiming van na de bevallingen nog geen ongesteldheid. Geen probleem allemaal. Denk wel aan anticonceptie, in het begin is je cyclus vaak nog van slag. Mirjam