radeloos!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by saskia11, Mar 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saskia11

saskia11 Nieuw lid

Mar 2, 2008
    1
    0
    0
    hallo damens

ik heb een vraagje :(
    ik ben een paar keer de pil vergeten in te nemen, nu had ik tydens het pil slikken een bloeding gehad niet veel maar een beetje slijm erbij smiddags keek ik weer en was de bloeding weg, smorgens had ik weer een kleine bloeding daarna niks meer! nu ben ik al een week niet meer ongesteld geworden, maar wel pijn aan me borsten ik heb woensdag testen gedaan maar allebei negatief! ik had de dokter op gebeld en kon vrijdag bij hem terecht hij voelde dat ik niet zwanger wa hij zei dat ik een infectie had in me onderbuik, maar waarom die pijn aan me borsten? ik heb tabletten gekregen maar die mag je niet in nemen als je zwanger bent ik zeg nu niet dat ik zwanger bent maar ik vind het zo raar dat ik zo pijn heb aan me borsten als ik duw op me tepels doet het gewoon erg pijn ik heb al een dochter van 5 en toen ik zwanger was had ik ook pijn aan me borsten en als ik ongesteld moet worden had ik nooit zo pijn aan me borsten de dokter vond het ook raar dat ik nog niet ongesteld was geworden want hij zei normaal als je stopt met de pil dan zou je gelijk weer ongesteld moeten worden ik ben dus meteen gestopt met de pil omdat ik een bloeding had, vrijdag moet ik weer terug naar de dokter
    zouden jullie mij michien kunnen helpen wat het michien kan zijn zou ik toch zwanger zijn?

ik hoop dat jullie mij een reactie terug kunnen sturen

groetjes

2. Niet meer actief

Hoi Saskia,

als je de pil een paar keer vergeet dan raakt je lichaam echt heel erg in de war. Je zegt dat je wel even gebloed hebt en daarna niet meer het lijkt me een duidelijk teken dat je lichaam helemaal in de war is.
    En hoe lang en hoevaak ben je de pil vergeten te nemen dan?

Ik had ook als ik de pil vergat of te lang doorslikte last van mijn borsten enzo je lichaam is zeer waarschijnlijk gewoon van slag.

Als je je toch zwanger voelt zou ik over een weekje gewoon nog een test doen.

En die bloedingen die je krijgt als je stopt met de pil noemen ze ontrekkingsbloeding, misschien makkelijk om te weten om op google enzo te lezen erover.

Succes nog! ;)

3. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik ben mijn pil ook vergeten! In de derde week en drie dagen na mekaar!
    Ik ben dan maar gestopt en wacht nu tot ik ongesteld wordt.
    Het is nu toch al een 5 dagen dat ik mijn pil niet meer neem en ik heb nog niets van een bloeding gemerkt! En normaal krijg ik dat een 3 dagen na het stoppen met mijn pil.
    Ik heb nu ook al een aantal dagen die menstruatiepijnen in mijn onderbuik, dus ik denk al een tijdje dat ik het mag verwachten, maar het komt niet door!
    Kan het nu zijn dat mijn lichaam in de war is en ik toch nog ongesteld wordt?
    Of kan ik zwanger zijn, ik voel niets wat daar op lijkt heb juist die menstruatiepijnen!

4. jolientje

jolientje Lid

Feb 27, 2008
    63
    0
    0
    Rotterdam
    hoi hoi
    de eerste keer dat ik zwanger was kwam ik er ook achter omdat ik bloede als ik de pil slikte en als ik dat niet deed stopte het..slikte ik hem weer een keer (omdat ik totaal niet wist wat het was)en bloede daarna weer..mijn lichaam stoote denk ik de pil af..
    toen zei de testen dat het negatief was..pas na 6 weken zwanger te zijn gaf tie positief aan.

misschien anders even een bloedtest doen ofzo..

groetjes

5. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Was dat tegen mij jolientje? Of tegen Saskia?

Share This Page