Hallo. Mijn dochter van 11 wkn is altijd al een moeilijke drinker geweest. Ze dronk altijd tussen de 100 en 120cc (heb een weegschaal dus kan haar wegen). Nu drinkt ze de laatste weken steeds slechter. Alleen de laatste avond voeding en nacht voeding drinkt ze rond de 100. De rest maar tussen de 40 en 60cc! Ze vraagt ook niet echt om eten. Als ze zo weinig drinkt bied ik het toch elke 3 uur aan. Dan drinkt ze 1 min rustig en dan begint ze met schoppen huilen en overstekken en krijg ik er dus niks meer in! Ze lijkt dan echt kramp te hebben bij het drinken. Ook na het drinken houd het huilen en schoppen ed nog eeb half uur a uur aan. Dan word ze weer rustig en is ze gewoon weer vrolijk. Dit is bij alle voedingen behalve de laatste en nacht voeding. Ben al bij de ha geweest maar daar word ik ook niet wijzer van. Die vind dat ik dan maar verschillende kunstvoedingen moet proberen. Als dat niet werkt pas door naar een ka. Ik zit echt met m'n handen in het haar! Ook wil ze nu geen druppel meer uit het flesje drinken. Dan zet ze het gelijk op een krijsen. En dit terwijl ze over 3 weken naar het Kdv moet!!
Hoi, Hoe is haar gewichtstoename over een week gezien? En hoe zijn plasluiers? Ontlasting? Zijn er dingen veranderd in jouw voedingspatroon, gebruik je medicatie (die je eerder niet had) anticonceptie? Laat maar horen, anders misschien contact opnemen met lactatiekundige om alles door te nemen en te achterhalen wat er aan de hand is. Succes! Heidi
Hallo, Inmiddels is ze gelukkig weer goed gaan drinken aan de borst. Ik slik geen medicatie en ben ook niet anders gaan eten. Het drinken uit de fles blijft alleen een probleem. Ze drinkt er alleen kleine beetjes uit en wil daarna niet meer. Vervolgens drinkt ze wel nog uit de borst.
misschien haal je hier nog wat tips uit? https://docs.google.com/file/d/0B3X8_2u88ZEQVzl4aFJRU0FjSmM/edit groetjes Heidi