Omdat ik in het buitenland woonde waar geen mogelijkheden waren om met de ukkies onder ons te zwemmen, wil ik dat nu in NL even goed inhalen. Onze kleine is inmiddels bijna 1,5 en vraag me af wat ik voor hem moet aanschaffen om de eerste keer mee te nemen naar het (vrij) peuterzwemmen. Een zwembroek die over een luier heen gaat ofzo? Wat precies en waar kan ik dat kopen? Alvast bedankt!
je hebt speciale zwemluiers. maar ze laten ze ook vaak gewoon in een zwembroekje zonder luier. schijnt dat het zelden gebeurt dat er een kindeje poept. veel plezier met zwemmen.
Ik zou echt niet zonder zwemluier gaan zwemmen, Iman poept echt vaak onder het zwemmen en dat lijkt me vrij voorschut als je dan geen luier om hebt hahaha Komt vaak doordat ze ontspannen van het warme water.
die van ons heeft ook al eens gepoept in het zwembad (met 20 maanden of zo) maar dat blijft ook gewoon in het bikinibroekje zitten hoor. Ligt een beetje aan de soort poep.
Ik zou ook niet zonder zwemluier gaan zwemmen. Jaime poept ook wel eens in het water...geeft zo'n troep heh. Gewoon alleen een zwemluiertje, ik doe er nooit een broekje overheen.
Ok, dan ga ik daar naar op zoek, kan je die gewoon bij kruidvat ofzo kopen? Die van ons is nogal een poeperd, dus ga idd het risico niet nemen dat hij het zwembad onderpoept!