Even een vraagje hoor. Weet niet of het normaal is maar als ik stil sta krijg ik een drukkend gevoel op de onderkant. Voelt zo onwijs naar. Is dit normaal en duurt dat lang?
Is je knip inderdaad ontstoken of vraag je je dat af? Maar hier inderdaad een flink drukgevoel en toen de ontsteking weg was, was dat ook weg. Is het alleen aan de kant van de knip? Anders zou het je bekken of verzakking ook kunnen zijn.
Ja de laatste kraamdag raakte het ontstoken. Nu dus soda en bethadine.. En volgens manlief is het al bijna weer dicht. Maar nu dus elke keer een drukkend gevoel op de onderkant bij het staan. Echt waar de de knip zit. Maandverband voelt ook erg onprettig hierdoor.
Die druk hebben veel vrouwen hoor. Ik heb het nagevraagd en dat is je baarmoeder die op je banden drukt. Je banden zijn nog niet hersteld. Zodra dit wel zo is, door rust of juist door trainen van bekkebodemspieren, zal je merken dat het steeds minder wordt. Ik heb de 1e 2 keer ongesteld zijn dit gevoel ook nog teruggekregen, maar daarna was het weg. Ik herken het dus wel. Sterkte!
Ik herken het ook maar het ligt niet aan de ontstoken knip Het gevoel is bij mij na ongeveer een maand weggegaan
Hier heel wat problemen met de knip gehad en na een maand of 2 na de bevalling had ik niet meer zoveel druk. Alleen als ik wat lang gewandeld of gestaan had.
Toevalling vandaag naar de HA geweest. (onverwachts. Kwam voor mijn meisje maar omdat ik nog zo slecht kon zitten moest ik even gaan liggen) Blijkt dat een groot deel van de hechtingen niet is gaan oplossen en dus aan het etteren zijn. Ook een ontsteking vanbinnen. Dus weer in de soda 2x 15 minuten en aan de kuur. Volgende week donderdag terug om nog meer hechtingen te laten verwijderen.