De druppeltjes hebben heel erg goed geholpen, je zag het zienderogen beter worden en na 1 week was het bijna helemaal dicht Ik heb ook niet meer in de Badedas geweekt maar gewoon 3 keren per dag gespoeld 1 week lang en dan steeds 30 minuutjes aan de lucht laten drogen. Nu is het helemaal genezen maar blijft wel nog wat gevoelig maar goed, dat schijnt ook normaal te zijn. Hechtingen zie ik helemaal niet meer dus denk dat ze mooi opgelost zijn. Het is geen lelijk litteken geworden of zo, je ziet het gewoon bijna niet meer, is mooi huidkleurig geworden en geen wild vlees of zo.
Dat is super!!! En snel gegaan gelukkig Bij mij was het ook nog een tijdje wat gevoelig, best logisch ook natuurlijk , maar nu allang al niet meer. En tegen mij werd ook gezegd door de gyn, ja als je het lelijk vindt je litteken, dan kunnen we dat altijd nog herstellen (enige wat ik dacht...je denkt toch niet dat ik jullie nog een keer in die buurt laten komen he ). Maar ik zie er ook bijna niks meer van! Ook geen last gehad van hardere plekken, denk juist omdat het uit zichzelf heeft moeten genezen en er daardoor geen 'dubbele' huid onder het litteken zit. Maar blij dat het weer helemaal genezen is! Kan gelijk ook een stuk meer genieten
Nee als ik het litteken lelijk zou vinden dan zou ik dat voor lief nemen, zou ook niemand meer daar laten snijden Is niet zo dat je er elke dag naar zit te kijken dus zou er echt wel mee kunnen leven. Ben ook echt blij dat dit genezen is zover. Nu hoop ik dat ook nog snel van dat urineverlies af ben want continu druppeltjes verliezen bij inspanning is ook erg vervelend! Hoef ik geen verband meer in ivm het vloeien want dat is over nu draag ik steeds maandverband omdat ik urine verlies :x
Oh, daar heb ik ook eventjes last van gehad, vooral de eerste keer sporten dacht ik Maar dat komt ook helemaal goed hoor! Probeer goed je bekkenbodemspieren te trainen en verder geef het even de tijd en als je last blijft houden, trek aan de bel bij de fysio. En inderdaad, wie ziet er nou zo'n litteken
Ja ik blijf ook de bekkenbodemspieren trainen en hoop echt dat het over gaat want vindt dit wel een erg vervelend kwaaltje Ben 33 jaar en heb geen zin om levenslang maandverband te moeten dragen omdat me urine ontsnapt.