Dag meiden, Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben 4 maand geleden van een prachtige dochter bevallen. Nu ben ik ongeveer 2,5 week geleden voor het eerst ongesteld geworden. Gister verloor ik ineens weer wat roze-achtig slijm, wel duidelijk dat het bloed was. het was behoorlijk veel. ook had ik toen last van m'n buik. Nu is mijn vraag: Kan dit de eisprong geweest zijn of gaat een eisprong nooit samen met wat bloed-verlies? Ik had dit voor de zwangerschap nog nooit gehad; dus zou het kunnen dat dit met de zwangerschap te maken zou kunnen hebben. Of is het totaal iets anders? Ik hoop graag op jullie reacties en meningen. Groetjes, Arri
@ arry, het kan idd een ovulatiebloeding zijn, al is dat doorgaans niet "veel". En je cyclus kan in zn geheel anders zijn na een zwangerschap, komt door de hormonen! Even kijken of je na 2 weken ongi wordt, dan weet je het
tja... het was niet megaveel of zo. alleen gisteravond, maar wel veel slijm en bij dat slijm zat wat bloed... smakelijk he en vandaag is het alleen maar wat bruinige afscheiding... ik had gehoopt dat er hier mensen waren met ervaring!
jammer dat er weinigen zijn met ervaring hier. of informatie. Het bloed en slijm is inmiddels wel afgenomen. nu nog een enkele keer. ik hoop dat het gewoon de eisprong is geweest!
hoi arri, ik bemerkte nooit dat ik mijn eisprong had voor ik zwanger werd. echter, nu merk ik wel degelijk meer slijmverlies op (geen bloed) en heb ik ook krampen. zo nu ook weer
Het kan idd een eisprong zijn geweest. Na een zwangerschap en bevalling kan het allemaal wat anders aanvoelen.
Ik heb mijn eisprong sinds de bevalling lang (wel zes dagen heel veel slijmverlies ) en ook pijnlijke steken in mijn onderbuik. Lijkt wel of ik supervruchtbaar ben nu Wel geen tussentijdse bloedingen!