Vanmiddag voor dat ik even op tuk ging met m'n dochter niks aan de hand, we kruipen er rond 13u in en worden 15:30 wakker en ik voel Ineens dat mijn teen heel zeer doet. Kan er moeilijker op lopen, het is rood, dikker na mijn idee en de onderkant van m'n grote teen voelt warm aan. De pijn zit ook echt alleen aan de onderkant van m'n teen op een bepaalde plek. Heb net geweekt met soda dus hopelijk neemt het nu af, geen idee waar het van is. Heb hem niet gestoten, ml heeft uitgebreid gekeken en we zien geen wondjes, een splinter of iets van een ingegroeide nagel of haartje. Herkent iemand het?
Wow, dat ziet er behoorlijk heftig/pijnlijk uit. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zou als ik jou was ( mocht het niet weggaan) het na laten kijken door een arts. Zou het geen ontsteking kunnen zijn Sterkte ermee!
Ik heb geen idee Diaz het zat er zomaar aan de onderkant. Kleinukkie: nog nooit van gehoord haha maar zal er eens naar google'en
Heb je zwangerschapssuiker? Ontstoken tenen is een symptoom van suikerziekte. Zou er mee naar de dokter gaan just in case.
Nee niet dat ik weet Ik kijk het dit weekend wel even aan mocht me voet nou nog dikker worden of meer zeer gaan doen dan ga ik maandag langs de ha. Hoop dat t snel weg trekt!
Een paracetamol is niet ontstekingsremmend, alleen pijnstillend. Een ontstekingsremmer als ibuprofen of aspirine mag je ook niet zomaar slikken tijdens je zwangerschap. Ik dacht aan trombose, maar is maar een idee hoor. Heb geen medische achtergrond ofzo. Als het pijn blijft doen, zou ik toch zsm even een dokter raadplegen. Hopelijk is het na een nachtje slapen weg!
Peesontsteking? Lijkt op hielspoor, maar dan onder je voorvoet. Artsen schrijven vaak ibuprofen of diclofenac voor, dat werkt ontstekingsremmend. Maar als je zwanger bent eerst overleggen, want het is behoorlijke troep.
Ik vind het niet lijken op een winterteen, omdat het alleen aan de onderkant zit. Maar het lijkt wel erg ontstoken. Ik zou niet lang wachten met naar de dokter zijn. Straks heb je te maken met een enge bacterie ofzo.
Ja ik moest ook gelijk denken aan jicht, dat begint vaak in je grote teen. Maar dat is wel echt mega pijnlijk
Jicht Ohjee dat is toch iets voor oude mannen haha Dat gaat ook vanzelf over toch? Het is nog het zelfde niet erger geworden gelukkig Ik ga me voet zo weer even in soda weken Het is echt een bepaalt punt onder de grote teen zodra daar druk op komt doet het vreselijk zeer of als er druk op gekomen is dan blijft het ook zeer doen tot ik een tijdje zit
Zat ik in eerste instantie ook an te denken maar er is niks te zien dat daarop lijkt. Vandaag week ik nog een paar keer en mocht t morgen nog zo zijn dan bel ik de hap even voor advies.