Hallo allemaal, Ik ben nu momenteel 37 weken zwanger en heb ooit een navelpiercing gehad, al een tijd voor de zwangerschap eruit gehaald. Maar het zijn littekens geworden en er komt nu een beetje wit uit. Het is heel weinig net een puntje maar hoe kan ik dit het beste behandelen en kan het kwaad voor de baby? Liefs..
Gewoon wassen met zeep.. volgens mij kan het geen kwaad voor de baby hoor. Maaruh waarom heb je je piercing niet vervangen voor een zwangerschapspiercing?
Ik heb hem al een jaar ongeveer voor de zwangerschap eruit gegaan maar het gaatje is altijd een beetje gebleven en dat is zeg maar gaan ontsteken. Liefs
Ik zou er een beetje sterilon op doen. Ik heb een wenkbrouwpiercing en af en toe komt hier ook een witte substantie uit. Als ik dan druppel met sterilon is het gelijk over.
Hoi, Ik heb nu precies hetzelfde, piercing er een paar jaar geleden al uitgehaald en nu met het groeien van buik komt er erge druk op het litteken en dat doet best pijn. Ik doe er altijd een beetje calendula op als ik er last van heb. Succes!
Mijn piercing is er ook al een jaar uit en mijn navel is zich nu aan het verplaatsen dus de gaatjes komen nu allebei boven mijn navel uit Ziet er heel raar uit Verder nog geen last van ontsteking o.i.d. gelukkig.
Hoi allemaal, Gister zo'n piercing gehaald (gewoon bij de tattooshop! Moet je even naar vragen), maar hij is echt megagroot. Het ziet er echt niet uit als ik hem inheb. Nu weet ik wel dat je buik straks flink uit gaat rekken en dat stukje huid ook, maar toch niet zoveel ! Misschien ga ik hem wel iets kleiner maken, want dit is echt verschrikkelijk. Groetjes Banjabes
als iets echt ontstoken is moet je er geen sterilon op doen ! dat dood namelijk alle bacterien dus ook de goede die een genezing op gang zetten. gewoon wassen met een klein beetje uni cura zeep of even deppen met een watje met water maar verder laten rusten. Wordt het erger dus echt rood erom heen meer pus en pijn dan toch even naar de dokter want een ontsteking kan naar binnen trekken en dan zit t toch erg dicht bij je kindje .