Aangezien ik sinds een paar dagen geen kwaaltjes meer heb maak ik me veel zorgen.. De vk heeft me geadviseerd te wachten tot de echo volgende week aangezien ik geen bloedverlies en of krampen heb of heb gehad.. Toen ik net ontdekte zwanger te zijn, bijna 3 weken geleden, was ik vaker misselijk, rare steekjes overal en gigantische pijnlijke borsten.. vooral mijn tepels deden pijn.. Nu ik al een week niet meer misselijk ben, nauwelijks steekjes voel, mijn borsten wel nog een beetje gevoelig zijn en sinds vandaag mijn tepels ongevoelig zijn maak ik me echt zorgen.. Dus mijn vraag is, als je eenmaal pijnlijke tepels hebt tijdens de zwangerschap blijft dat tot de bevalling of kan dat na een paar weken over zijn? Ik maak me nml echt ongerust.. stom he..
Ik heb nooit heel erg last gehad van mijn borsten, in het begin idd pijnlijke tepels maar dat nam later ook weer af, het wisselt heel erg bij mij. Kan ook rustig een paar dagen hebben dat ik ze helemaal niet voel. Ze zijn ietsie groter, niet eens veel en wat gespannen... Maar pijn, nee. Maar nogmaals, het heeft erg gewisseld sinds het begin van mijn zwangerschap. Ik zou je dus geen zorgen maken hoor!
hier ook heel wisselend. De ene keer moet je er nog niet naar wijzen en dan is er weer niets aan de hand. Lastig he die onzekerheid
Ik heb alleen pijnlijke tepels gehad rond mijn eisprong en tot net na NOD! Toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was, was dat echt al heel snel over. Mijn borsten zijn nog wat langer erg gevoelig gebleven, maar dat werd ook steeds minder.
1 e zwangerschap hele zwangerschap pijnlijke borsten, deze pas later geloof rond 16 weken....en nu ook niet altijd vooral als iemand er aanzit.
Ik heb in het begin ook heel erg last van mijn borsten gehad, en pijnlijke tepels. Terwijl ik het ook heel erg had voordat ik ongesteld werd. Maar dit was nog erger! Ik denk dat het het ergst was tot een week of 16, nu is het minder, en idd verschillend per dag. Mijn tepels voelen vooral ''beurs'', en mijn vriend moet meestal echt niet aan mijn borsten zitten, wordt ik verschrikkelijk kriegel van. Dus maak je geen zorgen, het hoort er helaas bij
Ik heb in het begin ook heel erg last van mijn borsten gehad, en pijnlijke tepels. Terwijl ik het ook heel erg had voordat ik ongesteld werd. Maar dit was nog erger! Ik denk dat het het ergst was tot een week of 16, nu is het minder, en idd verschillend per dag. Mijn tepels voelen vooral ''beurs'', en mijn vriend moet meestal echt niet aan mijn borsten zitten, wordt ik verschrikkelijk kriegel van. Dus maak je geen zorgen, het hoort er helaas bij
Vorige zwangerschap niet veel, en ook lange periodes helemaal geen last. Deze zwangerschap tot nu toe alleen maar. Kan enorm wisselen dus.
Ik heb in mijn zwangerschap nooit last gehad van pijnlijke borsten. Hooguit gevoelige tepels. Maar wel JEUK aan mijn borsten. Ik blijf krabben Dus geen pijn, maar wel jeuk.
Ik heb helemaal nergens last van,ja af en toe wat misselijk, als ik te lang wacht met eten en moe. De vorige zwangerschap ook geen klachten gehad, naast moe zijn, geniet er van meid!
Dank jullie voor julliereacties, is ook best een interessant onderwerp, ik kan het nergens terugvinden.. alleen bij de eerste symptomen staat vaak bij dat borsten en tepels pijn doen of gevoelig zijn.. Dus ben sowieso nieuwsgierig hoe anderen dat beleefd hebben.. maar buiten dat ben ik al wel heel erg gerustgesteld dat meerdere zich zo voelen als ik doe.. Ik merk wel dat ik vandaag veel getilt heb, ook al waren het alleen lichte spullen, ik gelijk rugpijn heb, denk dat dat ook een zw kwaaltje is en dat ik door zulke dingen me moet realiseren dat het wel goed zit.. denk ik dan..
Oh de eerste weken heb ik onwijs pijn gehad. De trap aflopen was een hel. Dat heeft een paar weken geduurd en toen was dit over. Ik heb nu geen last meer. Soms jeukt het wat, maar that's all. Zorg er goed voor dat je een goede bh hebt. Ik ben nu ook weer een maat gegroeid.
Ik heb vanaf het begin al pijnlijke en gezwollen borsten. Ben ook inmiddels aardig wat gegroeit. Nu 16 weken later nog altijd hetzelfde... Ik heb wel geen pijnlijk tepels, maar wel super gevoelig... in positieve zin dan Liefs
dit heb ik nu al en eigenlijk al sinds week 4. me hele borstpartij is erg pijnlijk, en me tepels minder gevoelig dan anders en lichtelijk pijnlijk. Naast me moeiheid is dat eigenlijk het enige waar ik echt last van heb, en dit zou voor een ieder anders zijn.