Ik wil graag zelf geboorten bedankjes maken om bezig te blijven de laatste paar weken, om de kosten laag te houden en omdat ik het leuk vind om het kraambezoek iets mee naar huis te geven. Zijn er mensen met een ceatieve geest en leuk ideeen? Leuke websites zijn natuurlijk ook welkom.
met de bedankjes wil je mensen bedanken dat ze geweest zijn op kraamvisite? dit is meer iets voor trakteren, maar denk misschien heb je er iets aan om tot een eigen idee te komen. *taart van papier maken met een fototje erop van de baby en dan na afloop mag iedereen een puntje meenemen. daarin kun je dan snoepjes doen *snoepmuisjes met een roze of blauw strikje *ooievaar knippen (snijden) van papier zoals ook wel vroeger op school engeltjes geknipt werden om in elkaar te vouwen als piek in de kerstboom (oa). *klein melkpakje maken van papier met babyversieringen met daarin wat snoepjes *babyzeepje kopen (vorm van baby of de naam vd baby), washandje erbij en dan netjes in doorzichtig papier in pakken met een leuk kaartje eraan. *fotolijstje met foto van de baby (bij action hebben ze volgens mij hele kleine fotolijstjes)
jersey's place is een leuke site maar ik weet dat de beheerster ziek is en geen bestellingen aanneemt, ik heb veel gedoe gehad om mijn geld terug te krijgen ik heb op internet gegoogles naar patronen om zelf een doosje te maken, het is een klein vierkant doosje geworden, je vouwt ze in elkaar en dan zit er bovenop een rondje, dat rondje heb ik zwart gemaakt en via internet leuke houten koeienhoofdjes uitgehaald en die erop eplakt, geboortesuiker erin e als de kleine geboren is naam en geb datum erop veel s6 met bedenken!