Leuke ideeen geboortebedankjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marike, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Ik wil graag zelf geboorten bedankjes maken om bezig te blijven de laatste paar weken, om de kosten laag te houden en omdat ik het leuk vind om het kraambezoek iets mee naar huis te geven.
    Zijn er mensen met een ceatieve geest en leuk ideeen?
    Leuke websites zijn natuurlijk ook welkom. :)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik heb de spulletjes van de eerste bij jerseys place gekocht(ff Googlen)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  4. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    met de bedankjes wil je mensen bedanken dat ze geweest zijn op kraamvisite?

dit is meer iets voor trakteren, maar denk misschien heb je er iets aan om tot een eigen idee te komen.
    *taart van papier maken met een fototje erop van de baby en dan na afloop mag iedereen een puntje meenemen. daarin kun je dan snoepjes doen
    *snoepmuisjes met een roze of blauw strikje
    *ooievaar knippen (snijden) van papier zoals ook wel vroeger op school engeltjes geknipt werden om in elkaar te vouwen als piek in de kerstboom (oa).
    *klein melkpakje maken van papier met babyversieringen met daarin wat snoepjes

*babyzeepje kopen (vorm van baby of de naam vd baby), washandje erbij en dan netjes in doorzichtig papier in pakken met een leuk kaartje eraan.
    *fotolijstje met foto van de baby (bij action hebben ze volgens mij hele kleine fotolijstjes)

5. woman1974

woman1974 Actief lid

16 jun 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    jersey's place is een leuke site maar ik weet dat de beheerster ziek is en geen bestellingen aanneemt, ik heb veel gedoe gehad om mijn geld terug te krijgen

ik heb op internet gegoogles naar patronen om zelf een doosje te maken, het is een klein vierkant doosje geworden, je vouwt ze in elkaar en dan zit er bovenop een rondje, dat rondje heb ik zwart gemaakt en via internet leuke houten koeienhoofdjes uitgehaald en die erop eplakt, geboortesuiker erin e als de kleine geboren is naam en geb datum erop

veel s6 met bedenken!

6. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn snoepkraampje zelf gemaakt

Deel Deze Pagina