Ik weet nog niet of ik daadwerkelijk zwanger ben ,maar ik heb sinds gistermorgen last van mijn navelpiercing. Het doet zo zeer dat ik twijfel om hem eruit te halen , maar zou het ook een voorbode van zwangerschap kunnen zijn. Mijn ei is 29 augustus geweest.
Je zit pas 6 dgn na je ei dus het moet zich nog innestelen. Is het niet ontstoken? Ik had er ook heel veel last van en heb hem er uiteindelijk uitgehaald.
Hij is ontstoken ja staat ook in de titel hahaha. Het is er rood omheen en dat velletje waar hij doorheen zit is dikker als normaal. Ik bedoelde meer kan dit met hormonen te maken hebben ??
Schoonmaken met unicura zeep dat advies kreeg ik bij Piercingshop maar ik heb er tijdens mijn zwangerschap nog geen last van.
Ik was zelf 10 weken zwanger toen mijn piercing in me lip ging ontsteken, heb hem er ook uitgehaald. Het kan door hormonen komen zei mijn gynaecoloog.
Mijn eitje was na 5 dagen al ingenesteld dus het kan allemaal! Maar ik denk niet dat een ontstoken navelpiercing daar een teken van is.
Pijn in piercings kan wel degelijk te maken hebben met zwangerschap!! een zwangerschap vraagt veel van een lichaam,in het prille begin gaat je immuunsysteem naar beneden en hebben bacteriën dus meer kans in je piercing,je lichaam kan het te druk hebben met iets anders Ik heb een Septum piercing en die begon ''opeens'' pijn te doen,nu niet meer,dit was ongeveer week na bevruchting,en ben ook zwanger,de pijn ervan was dus door de veranderingen van hormonen,maar ik heb het over '''pijnlijk'' hij was niet ontstoken.. Overigens haal nooit!!!! een ontstoken piercing sieraad eruit,dan kan de ontsteking gaan woekeren van binnen omdat het gaatje dichtgaat!! het beste is met een thee lepeltje 100% zeezout (geen keukenzout) en warm water en dan deppen Unicura kan ook,maar dat droogt de huid uit + dood ook de goede bacteriën.
ik heb hem er net wel uit gehaalt ga straks douche en kan ik het goed zuiver maken. Erna doe ik hem er wel weer in . Is de eerste keer dat hij nu zo"n pijn doet in 9 jaar tijd . Dus zo snel groeit het gelukkig niet dicht. Alhoewel toen ik geloof ik van mijn zoon zwanger was deed het ook wel eens pijn maar kan me niet herinneren dat het zo'n pijn deed
Je moet idd oppassen met een ontstoken piercing eruit te halen hoor... als de ontsteking voor het gaatje schuift krijg je hem er niet (pijnloos) meer terug in. Unicura zeep zou ik zelf niet willen aanraden. Dat leverde bij mij juist alleen maar ontstekingen op, toen ik ophield met die zeep was het binnen een paar dagen genezen. Als je hem wil houden kan ik je echt die zwangerschapspiercings aanraden. Ik ben nu 39 weken zwanger en ben van een innie navel naar een outtie navel gegaan, maar heb vanaf week 22 al een zwangerschapspiercing erin en heb echt nergens last van
nou ja of het toeval is of niet bij deze zwangerschap moest ik mijn piercing er echt uithalen zo een pijn hij deed en ik heb hem al 20 jaar, nog nooit last van gehad ook niet tijdens de vorige zwangerschappen (er toen op later termijn wel uitgehaald omdat hij gewoon niet meer lekker zat) maar nu rond de 5 weken al eruit gehaald
Mijn man heeft zalf voor ontstekingen en heb dit even bij de apotheek na gevragen of IK daar ook voor mocht gebruiken . Dus vanmorgen een keer gesmeerd eb het is al minder . En een zwangerschaps piercing hen ik er al een jaar in . Zat een stuk fijner
Ik hoop dat 't bij zwangerschap, maar ik had 1 week na me menstruatie ook 1.5 week lang ontstoken navelpiercing voor t eerst in 8 jaar. Maar hoop t echt voor je! Ik zit nu op 5 dpo en krijg weer ineens blaasje op me lip...