Hele erge krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Spmg, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spmg

Spmg Lid

22 aug 2015
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb elke dag hele erge krampen in mijn onderbuik.. ik heb vernomen dat dit normaal is omdat de baarmoeder uit gaat zetten...
    Maar vannacht was het niet meer te verdragen de krampen waren zo extreem erg en het duurde zo lang..
    Ik werd daarbij misselijk maar moest niet overgeven. Vervolgens stijgde mijn temp. En begon ik te transpireren, voelde mijn bloed langzaam wegtrekken. Toen ik in de spiegel keek was ik lijk bleek geworden leek zelfs wel een beetje groenig/geel.
    Ik dacht dat het niet goed zou gaan maar ben op bed gaan liggen en later trok het gelukkig weg.
    Ik heb mijn verloskundige eergisteren gebeld ivm de krampen maar zij geeft aan hier nog niks aan te kunnen doen en nog geen echo te kunnen maken omdat het nog zo pril is.
    Nu is mijn vraag, is dit normaal dat dit zo heftig is?
    Ik heb geen bloedverlies.

Gr.

2. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik had ook heftige krampen maar wel met 6 weken een echo gehad.
    Dat van dat zweten en wit wegtrekken herken in niet.

3. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Lekker een warme kruik op je buik leggen. Helpt echt.
    En overdag lekker rustig aan doen.
    Ik heb ook erge kramp gehad. Hoort er allemaal bij.

4. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    De krampen kunnen ook van je darmen komen, die gaan zich verleggen om de baarmoeder plaats te geven. Een kruik, naar de wc proberen te gaan en gezonde vezelrijke voeding helpt dan denk ik.

5. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    We kunnen helaas niet bij je naar binnen kijken, maar weet dat er daar binnen heel veel gebeurd rond dat termijn! Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook wel een paar keer hele erge krampen gehad in mijn eerste trimester (achteraf gezegd kan ik dat vergelijken met weeenpijn), bij mij leek het uit de darmen weg te komen. Vaak moest ik daarna ook heen voor een grote boodschap :)

6. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

7 jul 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook ( 7 weken lang bij de oudste en 4 bij de jongste, bij alletwee gestart tot ik net 5 weken ver was) is vanzelf overgegaan, nooit een diagnose gevonden. Ze dachten dat mijn darmen zeer gevoelig waren door de hormonen , achteraf gezien was dit waarschijnlijk wel zo, maar later ontdekt dat ik lactoseintolerant ben . Dus denk ik een combi van de twee

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Ik had het ook, trok dan lijkbleek weg. Zelfs een keer op mijn werk waarop mijn collega ongerust vroeg wat er aan de hand was. Dat deed dan zo zeer!

Ik vond het doodeng, later bleek dat het een goed teken was. En nu heb ik een heerlijke dame in me aan het rond spartellen :D

Deel Deze Pagina